Beantwoorden
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Geeft WIGO recht op 5 Triiing app registraties?

Beste weters,

ik heb sinds vandaag Telenet met een WIGO 40GB abonnement. Op de website staat duidelijk bij het nemen van een Whoppa of WIGO abonnement heb ik recht op 5 Triiing apps. Na configuratie van de 2e smartphone krijg ik de boodschap dat al mijn triiing apps opgebruikt zijn. Mijn vaste lijn zit er ook op aan gekoppeld.?!?!?! Ikzelf heb deze niet aan triiing gekoppeld.

Ik heb al 2 keer naar de klantendienst gebeld maar ze zien mijn toestellen niet alsook mijn vaste lijn niet in triiing. De 2 reeds geconfigureerde smartphones kan ik terug verwijderen, maar niet mijn vaste lijn waar ik het niet nodig heb.

help!!! Ik wil triiing op mijn 5 smartphones.

De klantendienst noch de technische dienst kunnen mij helpen. Weet hier iemand raad??

Voor de rest werkt alles perfect 192 Mbps download en 21 upload! 2 goed werkende Tv’s via home cinema.

goeie en snelle WiFi. En het gsmbereik is krap maar lukt voor de moment.

Never trust in Dust
Tags (2)
0 Likes
24 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geeft WIGO recht op 5 Triiing app registraties?

Je bekijkt dat vanuit de Triiing app. Triiing is altijd gekoppeld aan een vaste lijn.

Ga eens naar mijn telenet. Onder de kop Telefonie staat ook Triiing. Kijk eens wat daar staat. Triiing is actief op x toestellen (max y).

0 Likes
Tomy1974
Experienced Meerweter
Berichten: 99
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Goed bezig!

Geeft WIGO recht op 5 Triiing app registraties?

Goedendag 

Idem voor mij. 

Met te veranderen van Whop naar Wigo is het schijnbaar iets fout gelopen met het toegelaten triiing toestellen. Ik kon er wel 5 registreren maar kon triiing niet gebruiken omdat hij in conflict zat. 

Ergens in het systeem had ik maar recht op 2 toestellen. 

Dit is in het snel de uitleg die ik deze week heb gekregen van Telenet en mijn dossier is nog altijd open. 

Had dit al gemeld in juni 2018 en deze week is er eindelijk iemand bij uitgekomen. 

Tomy 

 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geeft WIGO recht op 5 Triiing app registraties?

@Domi1963  ten eerste wordt uw vaste lijn gekoppeld in uw abonnement om triiing te kunnen gebruiken. U heeft voor de vaste lijn geen fysiek toestel nodig maar uw vaste lijn nummer bestaat wel. Uw vaste toestel wordt NIET gekoppeld aan triiing maar uw vaste nummer wel dat heeft u nodig om triiing te kunnen gebruiken. Kijk eens via mijn telenet om uw toestellen te ontkoppelen en dan opnieuw eens alles opnieuw proberen te koppelen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Geeft WIGO recht op 5 Triiing app registraties?

Ik heb ze al meerdere malen ontkoppeld en dan eens 2 andere genomen en geconfigureerd voor triiing. Maar na 2 configuraties stopt het. Ik heb zogezegd mijn maximum aantal trings gebruikt (max2) staat er dan nog bij. Ik weet 200% zeker dat ik met mijn WIGO recht heb op 5 triiing apps. Maar morgen bel ik terug naar de klantendienst, de 3e keer al vandaag. 1 van mijn 5 gebruikers kan niet inloggen en dus ook niet gebruik maken van de datapot van 40GB. En van mijn vaste lijn, weet ik intussen dat dat fysiek is en er geen telefoon hoeft aangesloten te zijn. Ik denk dat ik met hetzelfde probleem zit als @Tomy1974 . Een vergissing in het verkeerd toekennen van triiing apps aan het goede abonnement.

Bvb Whop = max 2 triiings en Whopa en WIGO = max 5 trings. Ik mocht morgen terugbellen als ik het niet opgelost krijg en gaan ze er een dossier voor aanmaken. De digi’s werken perfect met mijn fast ethernet switchen van 10/100 Mbps. Ik was er gisteren al bijna zeker van toen ik de technische gegevens had gevonden van de digicorders en boxen. Ze hebben allen een 100Mbps aansluitpoort voor ethernet.

 

Daarnet even een speedtestje gedaan en dat ziet er niet slecht uit.Smiley Vrolijk

 

25FBABCB-6385-450E-8BEE-E99D8247D4AE.jpeg

Never trust in Dust
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geeft WIGO recht op 5 Triiing app registraties?

@Domi1963, ik zie dat er ondertussen een dossier werd aangemaakt bij Telenet om dit te onderzoeken. Dat was inderdaad de enige oplossing, vrees ik. Vermoedelijk iets achterliggend (systeem wise) dat niet correct geconfigureerd is voor je. Hopelijk wordt het snel rechtgezet! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Geeft WIGO recht op 5 Triiing app registraties?

@Suzy: Dat hoop ik althans, maar tot op heden, de contacten welke ik heb gehad met de klantendienst en de technische dienst, zijn zeer vlot verlopen met steeds een passende oplossing.Smiley Vrolijk

Never trust in Dust
Tomy1974
Experienced Meerweter
Berichten: 99
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Goed bezig!

Geeft WIGO recht op 5 Triiing app registraties?

Gisteren contact gehad, het probleem zou opgelost moeten zijn en dossier gesloten. 

Juist hierna het geprobeerd en nog altijd dezelfde foutmelding, 2 toestellen in plaats van 5.

Ze gingen dit melden en het dossier terug te openen. 

0 Likes
Tomy1974
Experienced Meerweter
Berichten: 99
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Goed bezig!

Geeft WIGO recht op 5 Triiing app registraties?

Tot op heden is het probleem spijtig genoeg niet opgelost. IMG_20190413_111722.jpg

Dit bij Wigo 25Gb.

0 Likes
Tomy1974
Experienced Meerweter
Berichten: 99
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Goed bezig!

Geeft WIGO recht op 5 Triiing app registraties?

Probleem nog altijd niet opgelost. Voor Wigo25 Gb.Triiing.JPG

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Geeft WIGO recht op 5 Triiing app registraties?

@Tomy1974 

 

Veel heb je er niet aan, maar in dit (recent) bericht wordt bevestigd dat er wel degelijk een probleem is.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geeft WIGO recht op 5 Triiing app registraties?

@Domi1963 @Tomy1974 deze ochtend hebben de collega's van de backoffice hierover een update gegeven.

 

Blijkbaar is dit nog steeds work in progress. Maar ze hebben wel bevestigd dat het probleem ten laatste op maandag 19 augustus opgelost zal zijn. Waarom deze tijdspanne en verdere details heb ik helaas niet, maar dan zijn jullie alvast op de hoogte. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Arbait
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Geeft WIGO recht op 5 Triiing app registraties?

Au début un abonné WIGO 9 giga / 2 SIM, maintenant je suis WIGO 25 GIGA / 5 SIM et je ne peux utiliser l’application TRIIING que sur deux appareils.
En plus, à la suite de ma plainte, je reçois de TELENET un SMS (plaisanterie?) que je pourrai utiliser TRIIING sur 5 appareils à compter du 19 août ... Voulez-vous dire plus de 5 semaines!? Est-ce que je voulais utiliser cette fonctionnalité en vacances cher TELENET! Et pourquoi dois-je payer pour une fonctionnalité que vous n'offrez pas?lipitemic.jpg

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geeft WIGO recht op 5 Triiing app registraties?

@Arbait 

comme @Suzy  l'a écrit

 

Apparemment, ce travail est toujours en cours. Mais ils ont confirmé que 
le problème serait résolu le lundi 19 août au plus tard. Pourquoi ce laps de temps
et d'autres détails que je n'ai malheureusement pas, mais vous êtes déjà au courant.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Geeft WIGO recht op 5 Triiing app registraties?

@Arbait 

Premierement, le problème Triiing est connu chez Telenet. Et comme déjà dit dans un autre poste, c’est un problème spécifique qui concerne une part de la clientèle ayant un abonnement wigo et ou moi je suis concernée aussi, et cela depuis le mois de mars. Ce n’est pas un problème personnel ni un problème général. Comme vous avez pu lire ce sera résolu avant le 19 août.

deuxiemmement vous ne payez pas pour Triiing, car c’est une application offert par Telenet. Regardez une fois bien, vous ne trouverez pas ça chez un autre provideur d’internet. Vous pouvez aussi toujours consulter vos factures, ce ne sera nulpart facturé, l’apli Triiing!

en espérant avoir pu vous aider, je vous souhaite une bonne soirée.

Dominique,

Never trust in Dust
0 Likes