Beantwoorden
Speedy67
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
π-DAY! Handje vol! Goed gevonden! Primeur!

Geen beeld tijdens streamen naar Apple TV

Als ik vanaf mijn iPhone via Apple TV naar de TV probeer te streamen dan heb ik op het moment dat ik het TV programma start geen beeld meer. Ik hoor wel het geluid op de TV. Alles werkt prima totdat ik het tv programma, of de film probeer te starten. Dan wordt het scherm zwart.

Zojuist heb ik naar de support van Telenet gebeld, en daar werd me verteld dat de app niet gemaakt is om naar de TV te streamen, en dat ik dit vanaf mijn laptop moet doen. Gek genoeg werkt het vanaf mijn laptop wel gewoon.

Maar op de website staat dat je ook vanaf je iPhone of iPad kan streamen. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? Ik heb ook een andere iPhone geprobeerd, maar dan heb ik hetzelfde probleem.

Thx!

0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter
 

Geen beeld tijdens streamen naar Apple TV

Hier geen probleem met zowel de iPhone als iPad . Zijn je toestellen geregistreerd in Yelo Play ? Ik denk het wel

maar was het eerste wat bij me opkwam. Is AirPlay 2 geactiveerd? Heb je je Apple tv een unieke naam gegeven? Bvb woonkamer.

Hier getest met de iPhone X en een iPad pro.

🙂

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Geen beeld tijdens streamen naar Apple TV

Kan  deze thread je helpen? 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Speedy67
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
π-DAY! Handje vol! Goed gevonden! Primeur!

Geen beeld tijdens streamen naar Apple TV

Thx Weng. Ik zal dat zeker eens proberen. 🙂

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen beeld tijdens streamen naar Apple TV

@Speedy67, heeft de thread die Wheng doorstuurde je geholpen? Zo ja, vergeet het zeker niet aan te duiden als oplossing. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Speedy67
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
π-DAY! Handje vol! Goed gevonden! Primeur!

Geen beeld tijdens streamen naar Apple TV

Uiteindelijk lag de oplossing voor de hand. Als je de Airplay button vanuit de Yelo app gebruikt dan is er geen probleem. Als je daarentegen de Yelo app afspeelt op je iPhone en vervolgens Airplay van je iPhone activeert dan werkt het niet.

 

Opgelost!