Beantwoorden
Harold
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Geen yugo vanavond.

Geen HBO en play series/films terug te vinden via yugo

Ook het live bekijken is een ramp. 

Daar gaat mijn avondje TV. 

Sorry Telenet dit komt te veel voor de laatste tijd. En dit voor +100€/mnd. Een compensatie zou niet mis zijn. Mvg Harold

0 Likes
5 reacties
Pieter1979
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Geen yugo vanavond.

Wel, ik wou eigenlijk al een tijdje vragen hier of er eigenlijk iemand tevreden is van Yugo.

Hangt heel vaak vast of wanneer je film kijkt herstart die ineens. Play Sports app nog erger, al vaak 10 min niet beschikbaar wanneer ik voetbal wil kijken en Anderlecht - Standard zelfs maar de helft van de match kunnen kijken omdat er een dataprobleem was. Eleven Sports werkt gewoon helemaal niet bij mij. Paar maanden terug ook veel reclame gezien van Yugo en nu bijna nergens meer, geven ze Yugo dan op bij Telenet omdat het zo slecht werkt? Ook enorme beperking aan zender met zelfs geen BBC, Nederlandse zenders of Eurosport is om te huilen.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 524
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Geen yugo vanavond.

@Harold Er was gisteren een issue met YUGO. Dit had te maken met het herstarten van de server. Dit issue is ondertussen opgelost.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5292
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen yugo vanavond.

compensatie geven ze niet snel meer, heb zo 2 dagen zonder telenet diensten gezeten en gevraagd voor compensatie en niks gekregen omdat ze niet konden zien waar de fout lag, bij telenet of bij infrax (wat zelf niet in mijn gemeente bestaat).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Fragajo
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! It's your fourth party!

Geen yugo vanavond.

Jullie hebben elke dag issues...

 

Ik heb het sinds kort en ik kan je meegeven dat de app nog geen enkele dag deed wat hij moest doen.  Casten is de hel terwijl dat op hetzelfde moment met andere apps op hetzelfde toestel wel moeiteloos lukt.

 

De issues met de app worden dus helemaal niet opgelost.

 

Claim voor tegemoetkoming volgt, open brief via mijn persoonlijke sites ook...

Belga99
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen yugo vanavond.

Heb reeds 4 maanden Yugo...😟😟😟

Heb nooit het nieuws van 19h integraal gezien...

Steeds Tv terug aanzetten, de fone herstarten en bidden....

Zie weinig Tv, maar zo kan het niet verder....

0 Likes