Beantwoorden
Roachken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Hoe afbeelding aan profiel toevoegen in Telenet app?

Hallo beste Netweters,

 

 

is er nog steeds een mogelijkheid om een foto te selecteren uit je gallerij? Iedere maal dat ik mijn foto wil wijzigen start mijn camera van mijn telefoon. Vroeger kreeg je de optie om te browsen naar een fotobestand ed. of een selfie te nemen. Kan je dit ergens in de app of alleen via de site?

 

mvg,


Yannick

0 Likes
18 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Hoe afbeelding aan profiel toevoegen in Telenet app?

@Roachken 

Kan je eens zeggen op welk toestel je zit en waar je een foto wilt wijzigen?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Roachken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Hoe afbeelding aan profiel toevoegen in Telenet app?

 

in de app wil ik hetzelfde doen, maar daar vindt ik het niet terug. Via de site lukt het wel maar dan is het alleen maar een nieuwe foto dat je op die moment kan trekken. Bij maken van een nieuw profiel krijg/kreeg ik de optie om uit je bestaande gallerij een afbeelding te kiezen. En om je vraag te antwoorden, ik heb een iPhone X. Bedankt voor de snelle response!

 

mvg, 

0 Likes
Roachken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Hoe afbeelding aan profiel toevoegen in Telenet app?

Ik ga sebiet nog eens proberen, want toevoegen van foto lukt blijkbaar niet. Link kopiëren ga ook niet. Maar ik bedoel dus waar u afbeelding van u profiel staatwaar al je wigo’s staan bv.

 

mvg

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Hoe afbeelding aan profiel toevoegen in Telenet app?

@Roachken 

Ik heb wel uw hulp nodig, want ik snap nog altijd niet in welke app je een profielfoto wilt plaatsen.

Help.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Roachken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Hoe afbeelding aan profiel toevoegen in Telenet app?

De nieuwe Telenet App onder de gebruikers. Diezelfde zijn te zien via de website van Telenet. In de app zie ik de functie niet, alleen op de website. Daar kan ik het wel wijzigen maar alleen een nieuw getrokken foto.

 

mvg

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe afbeelding aan profiel toevoegen in Telenet app?

Multiple choice: er is een app met de naam Telenet en er is een app met de naam Telenet TV.

Welke van deze twee of is het nog iets anders?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Hoe afbeelding aan profiel toevoegen in Telenet app?

@Roachken 

Ik ga je de weg wijzen en hoop dat je op de juiste plaats raakt.

Ga naar: mijn Telenet

bovenaan rechts zie je uw naam staan.

Wanneer je met de muis( ik ben op pc bezig) over je naam gaat verschijnt er een menu met: profiel beheren

Daar kan je een foto plaatsen. Die verschijnt ook in de app's als je u aanmeld.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Roachken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Hoe afbeelding aan profiel toevoegen in Telenet app?

In de standaard Telenet - app. Via gsm op internet is het ook mogelijk en ik weet mijn weg daar. Maar kan alleen kiezen om een nieuwe foto te trekken ipv door een bestand of gallerij te browsen. Ik wil namelijk gewoon afbeelding plaatsen ipv mijn eigen hoofd. Vroeger kon je zowel via de site als app kiezen wat je wou doen. Kon je dus kiezen  tussen een eigen afbeelding of nieuwe foto te nemen met je camera van je gsm. Nu komt dus alleen de keuze om je gsm camera. Zal straks de screenshot even door sturen.

 

bedankt bij voorbaat! 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe afbeelding aan profiel toevoegen in Telenet app?

@Roachken hoe pas jij je foto dan aan in de Telenet app? Ik heb al meermaals op de foto geduwd onder 'Meer' en dan 'Profiel', maar het lijkt me toch niet te lukken. Lijkt net alsof ik een andere app aan het gebruiken ben. 😅


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Hoe afbeelding aan profiel toevoegen in Telenet app?

@Suzy 

Wat @Roachken  zegt klopt. Ik kan op mijn smartphone ook de foto wijzigen. Ik heb wel maar een androidding.

Als ik op de foto tik krijg ik een nieuw scherm met twee keuzemogelijkheden. Fototoestel en download. Bij keuze van download krijg ik opnieuw een ander scherm met een menumogelijkheid.

Daarin kan ik navigeren naar de fotomap en kiezen wat ik wil.

@Roachkenlijkt te zeggen dat hij alleen het fototoestel kan selecteren. Daar komt voor mij het raadsel, waar wordt de keuzemogelijkheid bepaald voor dat scherm?

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Roachken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Hoe afbeelding aan profiel toevoegen in Telenet app?

Dat heb ik gemerkt dat dat niet meer ga. Alleen in de oudere Telenet (mobile) app dat via de app ging. Sorry voor de miscommunicatie! Dus alleen via de website, vroeg me af of dat iemand wist of het in die nieuwe app nog ging. Soms is het ergens duwen wat niet voor de hand liggend ligt. Ik laat de app voor wat het is want denk niet dat nog ga. Via de website lukt het wel, maar ik kan niet meer browsen door mijn foto’s (via gsm). Als ik wijzig foto klik of duw ga mijn camera app open en krijg dus niet de keuze om een andere bron te selecteren. Heb toen ik een nieuwe gebruiker aanmaakte wel die keuze gehad. Maar wou snel account in orde maken dus sloeg die stap over. Nadien terug naar het profiel gegaan. En kan dus geen foto uit gallerij nemen dus alleen nieuwe foto maken met gsm camera. Als het echt niet ga of mss door de nieuwe iOS komt. Zal ik wel de gebruiker terug verwijderen en kijken of het dan terug ga. Als jullie uw foto van u profiel wil aanpassen via gsm. Krijgen jullie nog steeds de optie tussen de 2 of alleen nieuwe foto maken?

 

 

mvg 

 

 

0 Likes
Roachken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Hoe afbeelding aan profiel toevoegen in Telenet app?

Bedankt voor jullie tijd en vele antwoorden! Ik krijg zelfs geen keuze, de camera app springt ineens op... vroeger kon je ten alle tijden veranderen en kiezen of het een nieuwe foto is of een een oude uit de gallerij. Maar wat ik mij zelf afvraag is of het mss nu alleen met nieuwe profielen dat je de keuze krijgt. Kan natuurlijk aan IOS of Android liggen. Heb al meer voor een raadsel gestaan in IOS 13. Ik ga vanavond als ik thuis ben, wel eens proberen of het terug lukt als ik het profiel verwijder en terug opnieuw aan maak. (Wat ik wil vermijden). En of gewoon via de pc de aanpassing doe. Dit kost me meer tijd, maar als ik profiel verwijder en terug op nieuw begin en het is niet opgelost ja dan, is het voor niks weg... aangezien de pc meestal op wandel is met vrouwtje dat ik probeer zoveel mogelijk instellingen te doen via de gsm.

 

dank bij voorbaat!

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe afbeelding aan profiel toevoegen in Telenet app?

Hier lukt het langs geen kanten. Niet via de Telenet app op mijn Pixel 3 (Android Q) en niet via Mijn Telenet op de PC.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Hoe afbeelding aan profiel toevoegen in Telenet app?

@sb 

Alleen in mijn telenet lukt het bij mij. Hierna een beschrijving.

 

Op PC:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/#/menu=selfservice

Beweeg met cursor over de gebruikersnaam er verschijnt een menu met: profiel beheren

Kies: Personaliseer je profiel / selecteer afbeelding

Kies een foto die je ergens hebt staan. Hou er wel rekening mee dat een foto die geplaatst is blijft staan tot je deze vervangt. Je kan niet terug naar niets.

Beëindigen met profiel bewaren.

 

Op Smartphone

Bij plaatsing op smartphone (android) ga je ook naar Mijn Telenet en doe je net hetzelfde tot je keuze gaat maken welke foto je neemt.

Na het selecteren van huidige foto/tekening krijg je een nieuw venster.

Dit venster bevat (bij mij) fototoestel en download mogelijkheid.

Bij keuze van download Krijg je een nieuw venster met links boven de mogelijkheid een menu te openen.

In dit menu kan je een map kiezen waaruit men een foto kan selecteren.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes