Beantwoorden
wielewaal48
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe hoofdgebruiker worden?

Als ik op MijnTelenet inlog, krijg ik de melding dat is slecht sub-gebruiker ben. Maar hoe kan ik me als

hoofdgebruiker instellen?

0 Likes
16 reacties
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Hoe hoofdgebruiker worden?

Je moet inloggen met het hoofd e-mail adres ofwel een alias van dat email adres.

 

Je kan het hoofd e-mailadres achterhaalden op onderstaande manier.

 

Ga in mijn telenet naar "Telenet mailboxen".

Daar zie je al uw mailboxen.

Selecteer één van de mailboxen. Als daar een e-mailadres staat met in het rood de opmerking:

Je kunt dit e-mailadres niet verwijderen. We sturen je e-aanrekening naar dit e-mailadres. 

Dat is dus het hoofd e-mailadres waarmee je moet inloggen of een alias ervan.

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
wielewaal48
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe hoofdgebruiker worden?

Ik heb geen e-mail adres bij telenet. Enkel een gmail adres. IK heb bij telenet enkel een mobiel

abonnement voor de smartphone.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe hoofdgebruiker worden?

Hoofd- of subgebruiker zijn is geen doel, soms wel een middel om iets te (kunnen) doen.

Is er iets wat je wil doen in verband met je mobiel abonnement maar dat je niet kan doen omdat je 'slechts' subgebruiker bent?

0 Likes
wielewaal48
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe hoofdgebruiker worden?

Kijken hoeveel mijn verbruik is.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe hoofdgebruiker worden?

Kan je de Mobile app van Telenet niet gebruiken? Daarmee kan je zien wat je al verbruikt hebt (in euro). Je kan er ook limieten instellen. 

0 Likes
saby
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Hoe hoofdgebruiker worden?

Hier zelfde probleem , enkel een mobiel , de mobile app werkt niet , en als in naar mijn telenet ga ben ik subgebruiker .

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe hoofdgebruiker worden?


@saby@  schreef:

Hier zelfde probleem , enkel een mobiel , de mobile app werkt niet , en als in naar mijn telenet ga ben ik subgebruiker .


Hoezo de mobiele app werkt niet? Wat is het probleem? Heb je hem er al eens afgesmeten, de foon heropgestart en opnieuw geïnstalleerd?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
saby
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Hoe hoofdgebruiker worden?

Al 20 keer heb ik dat gedaan , op alle mogelijke manieren .

Heb al eens met de klantendienst gebeld die ging dat nakijken ondertussen zijn wel 14 dagen verder , niks van die mensen gehoord .

Zal één van de dagen eens moeten binnen gaan in een telenet shop om te zien dat ze mij daar kunnen helpen .

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe hoofdgebruiker worden?

@wielewaal48, heb je dan wel na het klant worden een PID (persoonlijke login) aangemaakt voor jezelf? Met die login meld je aan op Mijn Telenet en dan zie je staan dat je de subgebruiker bent. Op Mijn Telenet kan je wel je verbruik zien of helemaal niet? Want normaal wanneer je een PID aanmaakt, kan je kiezen of je hoofd of subgebruiker wenst te zijn. 

 

@saby, je geeft aan dat app niet werkt. Bedoel je dan dat hij crasht of bedoel je dat je jouw verbruik niet kan zien? Wat voor een login gebruik jij, ook een PID (persoonlijke login)? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
saby
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Hoe hoofdgebruiker worden?

Suzy ,

 

Bij de app krijg ik de melding technische fout .

 

Als ik inlog op het internet op de desktop , ben ik subgebruiker en kan ik ook geen verbruik zien .

staat ook nergens vermeld hoe ik dan hoofgebruiker kan worden .

 

Mijn vriend heeft ook een king al jaren , en die kan wel van hem alles zien .

 

Wat ook raar is , als ik inlog met mijn log in op het internet kan ik het thuisverbruik van het internet zien dat op naam van mijn vriend staat , vind ik ook niet normaal .

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe hoofdgebruiker worden?

@saby, volgens mij log je dan in met een verkeerde login. Ik denk dat je gebruik maakt van een Telenet login die je zelf hebt aangemaakt en gelinkt is aan het adres van je partner. Daarom dat je op Mijn Telenet het internetverbruik kan bekijken van dat adres en geen zicht hebt op je mobiele verbruik.

 

Indien jouw abonnement apart op een klantennummer voor jou staat, moet je een aparte login aanmaken. Kan je eens proberen een nieuwe persoonlijke login te maken (als beheerder)?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
saby
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Hoe hoofdgebruiker worden?

Suzy ,

 

Ik zou dat kunnen proberen van een nieuwe login te maken , maar ik weet niet dat het gaat lukken met mijn mailadres , zou kunnen dat ik de meldig krijg dat dit mailadres al bestaat .

 

Ga het strak eens proberen als ik thuis ben

 

Groeten

Saby

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe hoofdgebruiker worden?

@saby, met hetzelfde e-mailadres is het mogelijk dat je inderdaad die melding zal krijgen. Hou ons zeker op de hoogte. Een tweede e-mailadres heb je toevallig niet? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
saby
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Hoe hoofdgebruiker worden?

Suzy ,

 

Zoals ik dacht ging het niet met mijn normale mailadres , omdat ik dit reeds had gebruikt voor een login als gebruiker .

Heb met mijn gmail een nieuwe registratie gedaan en dit is gelukt , dus op dit mailadres ben ik beheerder met als resultaat dat ik al zeker via de pc mijn verbruik kan zien .

Ga straks de app nog eens verwijderen en terug downloaden om te zien of dit ook nu werkt .

 

Bedankt voor de ondersteuning

Groeten

Saby

0 Likes