De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inkomende oproep bij gebruik van Triiing

Beantwoorden
Experienced Weetjesweter
It's your third party! En we zijn vertrokken! Say what?! De vernieuwde WIGO?

Ik gebruik Triiing graag om mee te bellen, maar er stoort me 1 ding enorm bij gebruik van deze app: als je belt via Triiing en een inkomende oproep krijgt op je gsm, wordt Triiing automatisch afgebroken en krijg je de inkomende oproep te zien. Je kan pas verder bellen als je de inkomende oproep hebt afgewezen.

Kan er niet voor gezorgd worden dat een inkomende oproep discreet wordt aangekondigd (net zoals signaal 2e oproep doet bij een 'normaal' gsm-gesprek) zonder de uitgaande Triiing oproep in wacht te zetten?

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Moderator
It's your fourth party! O dierbaar België.. Say what?! Trick or treat?

Hoi iRo212, we geven de suggestie verder door, alvast bedankt!

Yannick

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewYannick | Moderator

Kids today with techno music. You should enjoy the classics, like Hasselhoff. ~Reinhardt | Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
EC
Freshman Weetjeslezer
De kop is eraf! Hallo! Welkom!

We zijn nu 2 jaar later dan de vorige vraag, en probleem doet zich nog voor. Of zijn mijn settings fout?

"Bij gebruik Triing : bij inkomend nieuw gesprek wordt Triing gesprek verbroken" ... Oplossing?

0 Likes
Beantwoorden
sb Experienced Meesterweter
Experienced Meesterweter
YEAH! CAPSLOCK DAY! Vraagbaakkampioen! Boek alvast het Sportpaleis! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Gebeurt bij niet. Onlangs aan het bellen via Triiing en opeens werd ik opgebeld. Gesprek werd niet onderbroken en ik heb de andere oproep onderbroken.

Edit: Oei, dit is idd hetzelfde probleem...

Bjørn (sb) | Krak
  This message represents the official view of the voices in my head.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
Vraagbaakkampioen! De nieuwe Einstein! YEAH! CAPSLOCK DAY! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

@EC, na deze post hebben we dit doorgegeven intern. Maar er werd uiteindelijk beslist om hier niets aan te veranderen. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

“It matters not what someone is born, but what they grow to be."

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden