Beantwoorden
willem
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! TV-box / TV-app / telenttv.be It's your eighth party!

Installeren test nieuwe digicorder

Als proefpersoon van de nieuwe digicorder zou die geïnstalleerd worden op woensdag 18/07 maar door omstandigheden kan dit die dag niet doorgaan wou afspraak verzetten via Telenet zelf maar dit gaat niet. Moest het via de netweters doen.  Kan iemand helpen.

Tags (1)
0 Likes
25 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Installeren test nieuwe digicorder


@leeuw1@  schreef:

eens benieuwd of deze nieuwe digicorder werkt op de huidige modem of er een nieuwe voor nodig is


Als dat nodig zou zijn, dan zou je wellicht niet gekozen als tester...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
leeuw1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België.. Say what?!

Installeren test nieuwe digicorder

wel in de mail van tv-box testen : staat er een zin over : test zeker de stembediening van de afstandsbediening, moderne tijden zeker tegen de tv praten

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Installeren test nieuwe digicorder


@leeuw1@  schreef:

wel in de mail van tv-box testen : staat er een zin over : test zeker de stembediening van de afstandsbediening, moderne tijden zeker tegen de tv praten


Persoonlijk krijg ik kriebels van zgn. voice command. Van de ene kant kan het handig zijn, maar van de andere kant betekent dit dat er dus constant een microfoon opstaat die alles "hoort" wat er gezegd wordt. Hetzelfde met zo'n camera in een smart tv. Leuk om bepaalde gebaren te gebruiken voor bepaalde acties (bijv. volgende zender), maar die camera staat dus wel constant op...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Installeren test nieuwe digicorder

je moet op een knop drukken om de micro aan te zetten en om een tekst te spreken, dus ja, is beetje dubbel,

staat die micro enkel aan als je hem indrukt of niet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JPR
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... Tien op tien!

Installeren test nieuwe digicorder

je moet die indrukken tot je er cirkeltjes rond ziet, tekst inspreken (tekst verschijnt onder de micro op tvscherm), knop loslaten en dan krijg je de resultaten op het scherm te zien.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Installeren test nieuwe digicorder

de vraag is of deze micro ook aanstaat als je hem niet indrukt zoals je sommige smart tv's hebt met micro waar ze als ze willen de micro kunnen aanzetten en alles kunnen mee luisteren, dat bedoelen we,

niet de vraag hoe het werkt 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Installeren test nieuwe digicorder

Euh... Hoe ziet de nieuwe decoder eruit? 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Installeren test nieuwe digicorder

@Ex-Netweter, daar gaan de testers je geen antwoord op kunnen/mogen geven. Sommigen geven hier soms zelfs al iets teveel details. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

waterman
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol!

Installeren test nieuwe digicorder

Nee je moet de micro ingedrukt houden, dus ze kunnen de gesprekken met je echtgenote niet volgen

waterman
0 Likes
waterman
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol!

Installeren test nieuwe digicorder

Nee de micro staat niet constant aan, voice recorder werkt alleen als je hem indrukt. Is alleszins handig, ik heb hem uitgetest om programma's te zoeken en dit ging prima

waterman
0 Likes
Ex-Netweter
 

Installeren test nieuwe digicorder

Vind ik ook hoor @Suzy... 
Ik kan me nu toch al inbeelden hoe die "spraakfunctie" in werk gaat.

Ik ben zo iemand die probeert zoveel mogelijk te weten probeert te komen.
Mij mogen ze altijd aannemen bij de pers :'-)

0 Likes