Beantwoorden
dawebmasta
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
O dierbaar België.. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Kan niet inloggen op Triiing app

Ik heb de app Triiing gedownloaded, maar ik kan niet aanmelden. App loop vast bij het klikken op aanmelden. App opnieuw geïnstalleerd. Zelfde resultaat.

0 Likes
46 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan niet inloggen op Triiing app

Mijn Triiing werkt. Het is wel zo dat er wel eens storingen zijn dat het tijdelijk niet werkt. Mijn locatie staat hoodzakelijk uit, enkel indien nodig staat die aan. De machtigingen die voor Triiing bij mij aanstaan zijn: contacten en microfoon. De machtiging telefoon staat uit.

 

Als je privacygevoelig bent geef je zo weinig mogelijk machtigingen, maakt privacy je niets uit en wens je maximaal comfort, geef dan alle machtigingen.

Wees er echter van overtuigd dat zelfs met een minimum aan machtigingen je nog heel veel privacy vrijgeeft.  

0 Likes
Rudi1959
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! It's your fourth party!

Kan niet inloggen op Triiing app

@louishufk 

Ja, op tablet werkt perfect, op smartphone kan ik niet controleren omdat ik niet kan inloggen in de app en deze steeds vastloopt met de vermelde "error" melding. Zal straks keertje bellen naar Telenet

rsta
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! It's your second party!

Kan niet inloggen op Triiing app

Het werkt nog steeds niet. Alle machtigingen zijn toegestaan .

0 Likes
Rudi1959
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! It's your fourth party!

Kan niet inloggen op Triiing app

@louishufk 

Gebeld met telenet, zijn op de hoogte van het probleem en er wordt aan gewerkt, zou binnen enkele dagen opgelost moeten zijn... ik denk dat het toestel afhankelijk is daar een kennis van mij met hetzelfdezelfde merk van smartphone werkt, dezelfde Android versie 9 heeft en bij hem blijkt de triiing app wel te werken.

Rudi1959
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! It's your fourth party!

Kan niet inloggen op Triiing app

@louishufk 

En inderdaad, mijn triiing werkt weer...

wim_deldime
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Pionier Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Kan niet inloggen op Triiing app

Op mij iphone met ios 13 lukt de installatie van triiing nog altijd niet, tot zover het "voordeel"

iemand ervaring of oplossing?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan niet inloggen op Triiing app

@wim_deldime 

Mijn "ervaring" zegt dat je voor de oplossing best eens belt naar klantendienst. Er zijn er wel meer die problemen hadden maar niet vertellen hoe het opgelost is geraakt. Waarschijnlijk heeft men bij Telenet "iets" gedaan waardoor het werkt.

Je kan best die weg ook volgen.

 

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
wim_deldime
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Pionier Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Kan niet inloggen op Triiing app

dankje voor het antwoord; ik heb de klantendienst al gebeld maar ben daar na heel verbaasde reacties (toch niet mogelijk dat het niet zou marcheren zeker) doorverwezen naar een winkel

 

ik zal dan maar eens moeten langs gaan, vrees ik

 

als men het daar oplost vraag ik zeker info en laat het hier weten

Zmorganaz
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Kan niet inloggen op Triiing app

Zelfde probleem hier. iphone 8. Alle updates gedaan. 
tringg stoptte ineens met werken. Toen was het gedaan. Log in scherm en geraak niet meer binnen. 

0 Likes
Zmorganaz
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Kan niet inloggen op Triiing app

Telenet gecontacteerd. En zij hebben eveneens geen flauw benul van wat hier gaande is. 
ik vertelde dat we met veel waren te zien aan die forum en met verschillende telefoons. Toch allemaal heel recent.

Ze hebben al mijn tringaccounts verwijderd. Eveneens was dat niet de oplossig... ik geraak nog steeds niet door het aanmeldscherm.... 

 

OPLOSSING VAN TELENET:

’NIKS’. Een dikke nul, een dikke zero. 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan niet inloggen op Triiing app

@Zmorganaz 

Kan je eens proberen om met uw simkaart in een ander toestel verbinding te maken?

Omgekeerd ook. Andere simkaart in uw toestel.

Lukt er iets?

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kan niet inloggen op Triiing app

Onder Android is hangt het probleem duidelijk samen met Android 10 (Q). Kunnen al die iOS gebruikers eens melden met welke versie zij werken?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Zmorganaz
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Kan niet inloggen op Triiing app

‘Probeer eens in een ander toestel’. Jullie denken allemaal dat iedereen 10 toestellen thuis heeft? 
sorry, maar dat is bij mij niet het geval. Als ik een nieuwe telefoon koop gaat mijn oude weg. In wat voor een rijkelui’s wereld leven jullie?

OPLOSSING GEVONDEN (dit zonder hulp van telenet)... 
Aanmelden bij triing. Doe dit ZONDER WIFI!!! Enkel op je mobiele data. Ik heb het meerdere keren geprobeerd om te testen of dat het wel degelijk

deze ‘belachelijke’ oplossing was. 
maar idd. Het werkt. Aanmelden lukt niet als je verbonden bent met wifi. Wel via mobiele data!

eens je aangemeld bent zet je uw wifi terug aan, en kan je bellen!!!

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kan niet inloggen op Triiing app

@Zmorganaz 

 

Ik veronderstel dat dat onder Android is (iPhone is voor rijke mensen, volledig mee eens 😉 ). Welke versie, is dat Android 10 (Q) ? Bij mij zijn de problemen immers begonnen na de upgrade naar Q. Ik kan echter wél inloggen, maar ik krijg "GEEN VERBINDING" te zien en ik ben niet de enige zoals je hier kan zien.

 

Ik vraag het even na, want momenteel heb ik Triiing overgezet op een oude Samsung Galaxy S4 Mini (ik gooi mijn oude toestellen niet weg; heb hier zelfs nog een Nokia 3410 mét rode cover) met een ander nummer en dat werkt. Als ik me niet vergis, dan staat daar Android 4.x op. Als jouw toestel ook een Android is, dan probeer ik het nog eens. Indien niet, dan laat ik het nog even zo.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan niet inloggen op Triiing app

@Zmorganaz 

De door u gevonden oplossing is 1 dag vroeger in volgende draad: https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps/Triiing/m-p/77297#M4441 bekend gemaakt.

Toen blijkbaar samen met Telenet gevonden als (tijdelijke) oplossing voor dat probleem.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes