Beantwoorden
tomswaelen
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Kan opname (De Mol) niet bekijken in app

Ik heb zonet de finale van De Mol opgenomen  maar kan deze niet bekijken. Er staat geen afspeel - icoontje op de opname. Toen de aflevering bezig was, kon ik wel live kijken  

 

Hoe zou dit komen? 

0 Likes
10 reacties
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Kan opname (De Mol) niet bekijken in app

Geen idee of dit er iets mee te maken heeft, maar liep de opname nog toen je wilde kijken of was die al afgelopen.  (Rekening houden met de tijd dat de digicorder lager opneemt)

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan opname (De Mol) niet bekijken in app

de box al eens herstart??? kan misschien foutje op zitten dat hij daarna de opname wel toont om te kijken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Kan opname (De Mol) niet bekijken in app

Niet alle opnames kan je bekijken op je smartphone, tablet of computer. De zender moet daarvoor toestemming hebben gegeven:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/yelo-play-app-yelo-tv-app-yelotvbe-opnames-bekijken/

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Kan opname (De Mol) niet bekijken in app

@tomswaelen, is het ondertussen gelukt? Laat het zeker even weten. Let er wel op dat je met je eigen thuisnetwerk verbonden op het moment dat je de opname wil bekijken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Kan opname (De Mol) niet bekijken in app


@Suzy@  schreef:

@tomswaelen, is het ondertussen gelukt? Laat het zeker even weten. Let er wel op dat je met je eigen thuisnetwerk verbonden op het moment dat je de opname wil bekijken. 


En je moet in het bezit zij van een HGW modem. Met modem only en een eigen router werkt dit niet.

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
tomswaelen
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Kan opname (De Mol) niet bekijken in app

Ik dacht dat dat niet meer nodig was, met je eigen netwerk verbonden zijn?

 

In elk geval, ondertussen ben ik wel thuis, en lukt het nog steeds niet. Ik heb ondertussen wel de heruitzending van de finale van De Mol bekeken 🙂

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Kan opname (De Mol) niet bekijken in app

Verbonden zijn met je eigen netwerk om opnames te kunnen bekijken is effectief nog altijd van toepassing. Meer info kan je steeds hier en hier terugvinden. 

 

Heb eens nagevraagd of er iets algemeen met de opname scheelde, maar dit lijkt niet het geval te zijn, @tomswaelen. Als je dit nog zou opmerken bij andere opnames, kan je best eens contact opnemen met de klantendienst om dit te laten onderzoeken voor je. 

 

En had je jouw geld op de juiste mol ingezet? 😄


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

tomswaelen
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Kan opname (De Mol) niet bekijken in app

Dan had ik het inderdaad mis 🙂 Maar het lukt nu nog steeds niet, maar wel met andere opnames... Vreemd. 

 

Ik had op Baha gegokt 😉

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Kan opname (De Mol) niet bekijken in app

Vreemd inderdaad. Nu ben blij dat je de finale hebt kunnen zien, al was het door de heruitzending te bekijken. En Baha, bij mij was het Lloyd die verdacht werd. Wie had dat verwacht van een pastoor. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan opname (De Mol) niet bekijken in app


@Puch@  schreef:

@Suzy@  schreef:

@tomswaelen, is het ondertussen gelukt? Laat het zeker even weten. Let er wel op dat je met je eigen thuisnetwerk verbonden op het moment dat je de opname wil bekijken. 


En je moet in het bezit zij van een HGW modem. Met modem only en een eigen router werkt dit niet.


@Puch En waarom zou dat met een modem-only niet werken? Opnames bekijken via de PC, van de zenders die dit toelaten uiteraard, is geen enkel probleem met Yelo TV en ik heb een modem-only met eigen router.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes