Beantwoorden
henkie1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Kan opnames niet bekijken en niet-opgenomen wel.

Ik kan als ik niet op mijn thuisadres ben wel niet-opgenomen programma's bekijken en niet de opgenomen programma's. Ik denk dat die contact wil maken met mijn digicorder thuis, wat dus niet lukt. Maar eigenlijk is dat niet nodig, want van dezelfde zender kan ik van dezelfde dag wel het programma ervoor en erna bekijken.

Deze vraag is denk ik al eerder gesteld, maar het antwoord heeft mij niet geholpen.

0 Likes
18 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1117
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Kan opnames niet bekijken en niet-opgenomen wel.

Dat is helaas een beperking van Yelo Play. Terugkijk TV werkt buitenshuis, opnames niet. (Hoewel het waarschijnlijk technisch gezien inderdaad perfect zou kunnen werken)

 

Als we het artikel van de klantenservice mogen geloven is die beperking er niet meer bij de Telenet TV-app voor de nieuwe TV Box (die bewaart je opnames ook enkel in de cloud).

 

Als het opgenomen programma beschikbaar is in Terugkijk TV, kan je dat dan niet kiezen als optie?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan opnames niet bekijken en niet-opgenomen wel.

Opnames van een digicorder kan je volgens mij nooit op afstand bekijken. Vroeger niet, nu niet. Enkel thuis van de ene digicorder naar de andere digicorder of box voor zover ze allemaal via UTP in uw netwerk zitten via een Telenet modem/router.

Via Yeloplay programma's opvragen kan wel omdat wat je opvraagt vanuit de Cloud komt.

Met de nieuwste TVbox zou je in principe wel je opnames moeten kunnen opvragen vanop afstand omdat die bewaard zijn in de Cloud.

Mensen met de nieuwste TVbox spreek me tegen als het niet zo is.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan opnames niet bekijken en niet-opgenomen wel.

@igvfer 

Opnames via tv-box opgenomen  zijn overal opvraagbaar binnen Europese Unie.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/yelo-play-app-yelo-tv-app-yelotvbe-wat-is-er-mogelijk/

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
henkie1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Kan opnames niet bekijken en niet-opgenomen wel.

Maar als ik de opname zou wissen kan ik het dan wel bekijken via terugkijk tv? De programma's ervoor en erna die niet opgenomen zijn kan ik wel bekijken.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Kan opnames niet bekijken en niet-opgenomen wel.


@henkie1  schreef:

Maar als ik de opname zou wissen kan ik het dan wel bekijken via terugkijk tv? De programma's ervoor en erna die niet opgenomen zijn kan ik wel bekijken.


 

Als daar een terugkijkicoontje bij staat zou dat moeten lukken ja


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan opnames niet bekijken en niet-opgenomen wel.

Je mag de 2 dingen, opnemen en terugkijken, niet door elkaar gooien. Opnemen doe je op de HDD van je digicorder. De opnames kan je bekijken, alleen thuis, op je digicorder of via een digibox voor zover de toestellen in je netwerk steken via UTP kabel. Opnames kan je ook meerdere maanden laten staan op je harde schijf.

Terugkijken kan je enkel voor de programma's die met een icoontje aangeduid staan in de programmagids en dit voor max. 7 dagen in de verleden tijd, niet in de toekomstige tijd. Daarom noemt het ook terugkijk TV. Dit kan je via de verschillende apps die er bestaan overal in Europa.

Het neemt niet weg dat je eenzelfde programma kunt opnemen maar ook via terugkijk TV kunt herbekijken.

Met de nieuwste TVbox staan de opnames in de Cloud en kan je ze overal in Europa bekijken.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan opnames niet bekijken en niet-opgenomen wel.

@henkie1 

Je hoeft een opname niet te verwijderen om met terugkijktv te kunnen bekijken.

Als je in de gids teruggaat en een opgenomen uitzending selecteert kijk je uitgesteld.

Je kan dat testen door een prog te starten in gids, een beetje verder scrollen, stoppen en dan naar opgenomen progs te gaan en daar te starten. Het zal daar niet starten op de plaats waar je gestopt was.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
henkie1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Kan opnames niet bekijken en niet-opgenomen wel.

Ik gebruik Yelo-play en helaas werken de oplossingen die jullie aanbieden niet.

 

Ik heb het geprobeerd door een programma te bekijken dat juist voor het opgenomen programma staat. Naar het einde van dat programma gaan en dan krijg ik het opgenomen programma te zien maar dat stopt na een aantal minuten.

Ik weet ook niet hoe ik , zoals je voorstelt, na het scrollen en stoppen naar opgenomen programma's kan gaan. Op de normale manier (via mijn TV) kan ik dat wel maar dan krijg ik weer hetzelfde probleem.

Met andere woorden: ik begrijp nog altijd niet waarom je niet-opgenomen programma's kunt bekijken en opgenomen niet.

PS Ik ben wel in het buitenland (Nederland)

0 Likes
henkie1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Kan opnames niet bekijken en niet-opgenomen wel.

bedoel je met terugkijk bv. Yelo play? Daar probeer ik het mee en lukt niet.

PS Ik zit wel in het buitenland (Nederland)

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan opnames niet bekijken en niet-opgenomen wel.

@henkie1 

Je gebruikt yeloplay. Je hebt dus een digicorder. Daarmee kan je alleen opnames bekijken op je eigen netwerk. In het buitenland kan je wel live en uitgesteld tv kijken.( met beperkingen)

Wat wel mogelijk moet zijn is uitgesteld kijken naar opgenomen programma's. Niet de opnames zelf maar vanuit de gids als terugkijktv.

Bij terugkijktv selecteer je een programma om te bekijken, geen reeks aaneengesloten uitzendingen. Op het einde van deze uitzending zal je wel de volgende moeten kiezen, niet doorlopen.

Ter info: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/yelo-play-app-yelo-tv-app-yelotvbe-wat-is-er-mogelijk/

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan opnames niet bekijken en niet-opgenomen wel.


@louishufk  schreef:

@henkie1 

Je hoeft een opname niet te verwijderen om met terugkijktv te kunnen bekijken.

... knip ...


Je hebt gelijk, maar ik moet daar toch een kanttekening bij maken, gebaseerd op eigen ervaring.

 

Ik heb zo eens een opname gehad die niet correct was opgenomen, ttz, de uren in de gids klopten niet met de realiteit en ik was dus een stuk kwijt. Kan gebeuren, niks aan de hand. Ikke dus naar de TV gids en mijn programma gestart in terugkijk-TV. Ja, nougabollen dus. De digicorder startte opnieuw mijn (mislukte) opname. Na ettelijke malen proberen en mij afvragen wat er aan de hand was, een ingeving gekregen: wis de opname ! En ziedaar, ik kon in terugkijk-TV alles bekijken zoals ik het wenste. Hetgeen erop neerkwam dat ik dus een stuk van het programma bekeek in de zone van een ander programma. In terugkijk-TV geen enkel probleem. Maar zolang de opname bestond switchte de digicorder dus steeds hardnekkig naar de opname.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan opnames niet bekijken en niet-opgenomen wel.

@StefaanH 

Dus in geval van mislukte opname kan je problemen hebben en is het opgelost met het verwijderen van de opname.

Wat moet je dan doen, in het buitenland, met een diep slapende digicorder?

En hoe weet yeloplay wat je hebt opgenomen als je niet op je eigen netwerk zit?

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
henkie1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Kan opnames niet bekijken en niet-opgenomen wel.

Beste allemaal,

Bedankt voor al jullie suggesties, heb alles geprobeerd, maar niets lukte. Heb nu de opname gewist en voilà kan het nu bekijken, zoals een van jullie ook suggereerde. Informatica heeft zo zijn vreemde kantjes.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan opnames niet bekijken en niet-opgenomen wel.

@louishufk 

Als je Digicorder diep slapend is, is er geen toegang tot de Digicorder. Zoals in de link staat die je gegeven hebt, kan je enkel thuis met Yelo naar opnames kijken. Ik stel voor dat je het zelf eens probeer. Je neemt wat op, zet je Digicorder in diepe slaapmodus en kijk dan eens welke info je nog krijgt op Yelo. Mijn TV: Kijklijst zal er allicht ingevuld staan. Opgenomen:  niets wan geen verbinding mogelijk met de Digicorder, Gepland idem.

0 Likes