Beantwoorden
Frank48
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Trick or treat? Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Kleurveranderingen in beeld op yeloplay.be

Sinds een paar dagen of langer als ik Telenet kijk via iMac dan zitten er kleurveranderingen in het beeld wisselend groen en rood het beeld is bekijkbaar maar er zit een groen en rode schijn in de kleuren en er zit een lijn in het midden overgang rood groen

dit enkel via computer op iPad en gsm met app is alles ok

heb dit al gemeld technische dienst maar nog geen antwoord

als ik naar Netflix kijk op iMac is er geen probleem

dit op alle zenders

0 Likes
22 reacties
Joeri75
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
All I want for X-mas is YOU Mooi, mooi! It's your fourth party! Pageturner!

Kleurveranderingen in beeld op yeloplay.be

Ik heb dit ook op mijn iMac en MacBook Pro ... heeft te maken denk ik met de silverlight van Microsoft toepassing die altijd nodig was bij MacOs nu sinds laatste update is deze misschien nog niet ge-update voor de laatste versie van MacOs 

0 Likes
kvdw
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Kleurveranderingen in beeld op yeloplay.be

Ik merk precies op dat enkel Vier de kleurveranderingen heeft.

Andere zenders niet...

0 Likes
Ex-Netweter
 

Kleurveranderingen in beeld op yeloplay.be

Alle zenders in Yelo App hebben het, en op alle toestellen (GSM, PC,Android box... )

zij het dan dat het niet in alle beelden even hard opvalt.

Moet een geweldig moeilijk probleem zijn, gezien het feit dat het al van begin december duurt om dit op te lossen. 

Waarom kan VTMgo , VRTnu en vele anderen het wel , en Telenet niet ?

Volgens mij wordt er gewoon niet achter gezocht.

Liever Digiboxen en Digicorders voor een tweede scherm verhuren, dat brengt meer op.

0 Likes
heinz
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Kleurveranderingen in beeld op yeloplay.be

Ik heb die kleurschommelingen ook op Canaal 2 en ik gebruik Yugo.

Op de gsm heb ik het ook.

Op de gsm dochter niet en met haar chrome cast tv ook niet. Op mijn tv dus wel, met media player. Pfff

0 Likes
Groenendiek
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Kleurveranderingen in beeld op yeloplay.be

Ik zie op sommige, niet op alle zenders, het beeld grofweg om de 1.5 seconden ietwat van kleur veranderden. Soms is dat subtiel, andere keren is het niet uit te houden. Bij een stabiel beeld (geen panning) zie ik duidelijk hoe gele tinten en blauwe tinten steeds verspringen naar een andere tint, de bovenste helft en onderste helft van het beeld afzonderlijk. Ik kijk in Chrome op windows 10.

 

En ik heb een oplossing: druk 2x op de spatiebalk. Het dus niet de stream zelf, maar de video decoder plugin die gewoon niet goed werkt. En dit fenomeen inderdaad sinds eind vorig jaar ongeveer. Zo veel kijk ik niet naar TV.

0 Likes
Groenendiek
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Kleurveranderingen in beeld op yeloplay.be

Gebruikers op mac, android, chromecast ... kunnen proberen of pauzeren en terug starten iets uithaalt.

0 Likes
Yelo-Red-Green
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Kleurveranderingen in beeld op yeloplay.be

Dit is nog steeds niet opgelost. Wij hebben hier al maandenlang last van, maar vandaag is het niet te bekijken.

 

We casten momenteel van een Android 9 toestel naar een Samsung 4K TV waar een Chromecast 3 is op aangesloten op 24/07/2020 al van 20u VijfTV. Zoals hierboven vermeld denk ik ook echter dat al deze informatie allemaal niets uitmaakt want het doet zich op verschillende clients / posten / uren voor. Duidelijk iets mis met de streamingdienst. 

 

Kan hier een algemeen incident voor geopend worden aub ?

 

Ik ben bereid gecontacteerd te worden indien nog meer informatie gewenst is.

 

Mvg,

Yelo gebruiker dat moet kijken in Red&Green geflikker vantijd.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Kleurveranderingen in beeld op yeloplay.be

.....dit werd intern doorgegeven en we kregen vanmiddag om 15u30 te horen dat dit werd opgelost. Hopelijk is het bij jullie ook in orde nu.

In orde ??? Niets in orde , nog steeds hetzelfde , al meer dan een half jaar.
Wanneer gaan die knoeiers dat nu eindelijk eens oplossen ?

0 Likes