Beantwoorden
Peet68
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Macbook regelmatig terug registreren bij Playsport

Krijg al sinds begin van mijn abonnement op Playsport (begin dit jaar) regelmatig de melding dat ik mijn Macbook waarop ik Playsport bekijk, opnieuw moet registreren. Ik heb nu dus 3x mijn Macbook geregistreerd staan, en 2x een iPad van de kids. Hierdoor is het maximum van 5 toestellen bereikt en kan ik geen sport meer bekijken op mijn Macbook.

Bij het navragen op de helpdesk van Telenet is dit probleem blijkbaar bekend. Ze moeten dus telkens mijn geregistreerde Macbook's resetten, zodat ik opnieuw kan aanmelden/registreren en kijken voor enkele weken, tot hetzelfde probleem opsteekt en ik het toestel opnieuw moet registreren.

Heeft iemand hier hetzelfde probleem en vinden jullie dit normaal?

Heb vandaag (zaterdag) gebeld en vriendelijke mevrouw vertelde me dat de achterliggende diensten die de toestellen uit de registratie kunnen halen, niet in het weekend werken. Ik kan dus wachten tot maandag om mijn probleem (weeral via een achterpoortje), voor de zoveelste keer op te laten lossen.

@ Telenet, graag een afdoende oplossing gevraagd voor dit voor jullie gekende probleem aub?

 

0 Likes
1 reactie
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Macbook regelmatig terug registreren bij Playsport

Ik kan je helaas niet helpen met je probleem, maar vermits dit een forum door en voor klanten is  kan je Telenet niet rechtstreeks bereiken ivm je probleem. Als dat je bedoeling is, dan doe je dat best via de telefoon of Twitter of Facebook. Op die laatste twee krijg je meestal erg snel reactie.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes