Beantwoorden
Gravarg
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Mijn Telenet: foutmelding bij opvragen van thuisnetwerk

Reeds geruime tijd krijg ik geen toegang meer tot gegevens in “mijn telenet”

Een aan tal dingen werken ( zoals internet paspoort, aantekeningen,..) m aar ik krijg geen toegang tot de instellingen van mijn thuis netwerk. 

Ik krijg steeds de onderstaande foutmelding. Ik heb geprobeerd met safari, edge, Chrome,... Iemand nog een idee?

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.

 

 

0 Likes
6 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Mijn Telenet: foutmelding bij opvragen van thuisnetwerk

@Gravarg 

Gewoon doen wat ze zeggen. Contact nemen met klantendienst. Je kan bellen of via soc. media.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Gravarg
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Mijn Telenet: foutmelding bij opvragen van thuisnetwerk

Hoi

 

deed ik.. afgelopen week een half uur aan de telefoon geweest met een vriendelijke medewerker van telenet die me meldde dat er niks aan de hand is en alles zou moeten werken.. “probeert u morgen nog eens, mijnheer”

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Mijn Telenet: foutmelding bij opvragen van thuisnetwerk

@Gravarg 

Ik zou zijn advies opvolgen. Niet alleen opnieuw proberen om erin te komen maar ook opnieuw bellen. Misschien kom je terecht bij iemand die wel iets vindt.

Probeer eens met het veranderen van uw paswoord.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn Telenet: foutmelding bij opvragen van thuisnetwerk

@Gravarg  terug naar de klantendienst bellen en een dossier laten opmaken. Dat dossier is voor de achterliggende dienst om het na te kijken en op te lossen. Iets is er niet in orde met je profiel. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn Telenet: foutmelding bij opvragen van thuisnetwerk

@Gravarg 

Je kan eens proberen met de HGW eens te herstarten. Stroom af, 10 seconden wachten, stroom aan. Let wel gedurende de uit- en herstartduur heb je geen internet en geen vaste telefoon. 

0 Likes
Gravarg
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Mijn Telenet: foutmelding bij opvragen van thuisnetwerk

Bedankt voor de tips en goede raad. Heropstarten , paswoord veranderen etc.. heeft niet geholpen. Ik zal maandag terug naar de klantendienst bellen!

 

nog een fijne zondag

0 Likes