Beantwoorden
Friend
Experienced Meerweter
Berichten: 84
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Mijn Telenet tergend traag

Een passend bord stond er niet tussen, dus maar bij deze gepost 😬

 

Is het nog iemand opgevallen dat de website van Telenet, tenminste wanneer ik op Mijn Telenet ga tergend traag is.

Dit is niet van gisteren of vorige maand, dit is sinds ze de website "verbeterden" (sorry maar ik vond het véél overzichtelijker voordien).

Het "radje" is vaak van de partij 🙄

En nee, het ligt niet aan mijn internetverbinding noch aan mijn PC. Voor de rest werkt alles hier vlot, of het websites zijn of groepen waarvoor ik me moet aanmelden ; alles loopt gesmeerd.

Ik snap dat niet dat het net bij Telenet zo traag moet gaan.

Dat is vergelijkbaar met een bedrijf die ramen verkoopt en die een showroom zou hebben met enkel en breekbaar glas.

Komt daar ooit verandering in?

Het zijn geen kinderziektes meer ondertussen toch.

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn Telenet tergend traag

@Friend  moet zeggen dat ik er normaal gezien geen last van heb. Dit niet via de Macbook of de windows pc. Nu vandaag merk ik dat het traag is maar dat kan zijn omdat er bepaalde updates door gevoerd zijn zowel in de App als 'mijn Telenet' zelf. Maar over het algemeen merk ik het niet en heb ik er ook geen problemen mee. Misschien ligt het aan je browser zelf , heb je misschien een Add blocker actief staan waar door het trager gaat. Al met al zelf heb ik geen probleem , buiten nu om dan heb ik gezien. De App loopt wel gewoon normaal. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes