Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Mobile app: geen telenetnummer

Volgens mijn Telenet mobile app heb ik geen Telenet nummer. Nochtans hebben zowel mijn man en ik wel een Telenet nummer. Hij kan de app gebruiken en ziet ons verbruik. Ik krijg enkel de melding dat ik geen Telenet nummer heb. De app werkte altijd goed, tot 2 weken geleden. Klantendienst kon geen oplossing geven. Wat moet ik doen?

0 Likes
2 reacties
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 312
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Mobile app: geen telenetnummer

Meld je aan met je persoonlijke login (= een e-mailadres)

of met een internetlogin( e.g. t123456) of een Telenet-login (=géén mailadres) ?

Je kan het best aanmelden met je persoonlijke login.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Mobile app: geen telenetnummer

Heb ik allemaal gedaan. Maar jammer genoeg lukt het niet.

Heb de app ook al meerder malen verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd.

Misschien kan ik wel eens mijn man laten aanmelden op mijn gsm, met zijn login (hij is de hoofdlogin, ik ben maar nummer 2 Smiley Vrolijk)

Maar tot voor kort ging alles perfect met mijn login, en mijn paswoord.

Ook de andere apps (support, yelo, triiing) open ik met mijn login.

 

Ik heb een vermoeden dat het iets te maken kan hebben met de softwareupdate van samsung op mijn gsm.

Die gebeurde op 21/3. Bij mijn man ook, op 22/3, maar hij heeft zijn gsm in het engels, en ik in het nederlands.

0 Likes