Beantwoorden
Hansie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Nieuwe Telenet App, waar is de Wifree mogelijkheid ?

Hallo,

 

Ik heb op mijn GSM nog de oude Telenet mobile app staan, hier kan je simpelweg in aanklikken "wifi netwerken beheren" en dan maakt de app het mogelijk dat uw Telefoon meteen met de telenet wifree netwerken kan verbinden.

 

Op een nieuwe telefoon van mijn zoon is het niet meer mogelijk om de Telenet mobile app te installeren (oud en vervangen door de "Telenet" app)

echter op deze nieuwe telenet app vind ik nergens de mogelijkheid om de Wifree in te stellen. (als ik manueel verbinding maak met het wifree netwerk van telenet dan vraagt hij inloggegevens en inloggen lukt dan niet.

 

Waar is die mogelijkheid om de wifinetwerken te beheren naartoe in de nieuwe app ??

of heeft iemand een officiele download link naar het .apg file zodat ik de oude app op android nog kan installeren ?

 

het is eigenlijk redelijk dringend want zou mijn eigen GSM ook moeten herinstalleren, en wil de Wifree mogelijkheid niet verliezen 😞 😞

 

alle hulp is welkom,

 

dank U,

 

 

Hans

0 Likes
7 reacties
Mathuas
Experienced Meerweter
Berichten: 84
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

Nieuwe Telenet App, waar is de Wifree mogelijkheid ?

Gebeurd dit niet automatisch? Volgens mij als de applicatie erop staat en je in je wifi instellingen hot of homespot selecteerd hij alles automatisch invuld.

 

Oude versies kan u eventueel hier bekomen : https://m.apkpure.com/nl/telenetmobile/be.telenet.mobile.usage

 

Dont forget to Like! - Frans Mathias
Shopmanager - Netwerkbeheerder - -Datarecuperatie - PC-Technicus - Smartphones & Tablets
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Nieuwe Telenet App, waar is de Wifree mogelijkheid ?

@Hansie 

Dat zit niet in telenet app.

Maar tweede link van @hondaboy wijst je de weg.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Nieuwe Telenet App, waar is de Wifree mogelijkheid ?

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Nieuwe Telenet App, waar is de Wifree mogelijkheid ?

@dsuls 

Ondertussen is de website van Telenet aangepast en is verbinden met wifree heel eenvoudig.

Google maar "wifree Telenet". Je vindt het zo.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hansie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Nieuwe Telenet App, waar is de Wifree mogelijkheid ?

Iedereen bedankt voor de snelle info,

 

Ik had al zitten googelen en op de telenet site zitten kijken maar vond die info maar niet.

(vooral het feit dat men meld dat de "nieuwe telenet app al de functies van de telenet mobile app overneemt" is wel REDELIJK verwarrend 🙂 )

 

Bedankt, zal straks zo eens proberen, maar zal dan wel lukken, dan gooi ik meteen die telenet app er weer af, die wifree was het enige waar ik de oude app voor gebruikte.

 

Hans

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Nieuwe Telenet App, waar is de Wifree mogelijkheid ?

@Hansie 

Ja maar dat ding geeft wel extra info.

Als er geen plaatsgebrek is zie ik geen reden om dat te verwijderen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes