Beantwoorden
TomV1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

Sinds ik mijn nieuwe 'test' digibox heb, kan ik niet meer aanmelden bij yeloplay. Is dit normaal? Indien wel een serieuze achteruitgang. Iemand raad of ervaringen? 

0 Likes
22 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

is normaal denk ik, er komt een nieuwe app enkel voor de testers die samenwerkt met de testbox van telenet.

de oude app werkt niet meer met de nieuwe, maar dat was geweten.

kan ook zijn dat er een foutje is gemaakt in je aanmeld login die je gebruikt voor je mijn.telenet account en je yelo account.

 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

@TomV1, wat @Master-Magic hier vertelde is helemaal correct. De nieuwe TV-box werkt niet samen met de Yelo Play app. De klanten die een nieuwe TV-box hebben, zullen later een nieuwe TV-app kunnen gebruiken. Deze app wordt momenteel intern volop getest. Wanneer die zal uitgerold worden, is nog niet geweten. 

 

Normaal gezien stond dit wel in de communicatie vermeld die je gekregen hebt over de nieuwe TV-box. Mijn excuses alvast dat dit niet duidelijk is overgekomen! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TomV1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

Beste Suzy

 

dank je voor je antwoord. Na wat doorklikken heb ik dit inderdaad ook gezien. Jammer dat hierover niet duidelijker gecommuniceerd werd voordien, maar dat het een beetje verstopt zit. Dit is echt wel een stap achteruit voorlopig. Voor het gezin is dus nu niet meer op alle schermen, maar gewoon enkel op de TV. En blijkbaar is er voorlopig geen verandering. Voel me beetje in **bleep** gezet...

 

 

0 Likes
Tuizendfloot
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

Beste 

worden deze “testers”(waaronder ook ik) dan verwittigd wanneer deze app beschikbaar is ?

zou wel handig zijn , anders moeten we steeds weer op zoek naar de nieuwe app

 

dank u

louis

0 Likes

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

@Tuizendfloot normaal gaan wij een e-mail ontvangen als de app beschikbaar is voor ons

0 Likes
Tuizendfloot
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

Spoiler
 

ha !! dat is efficient , had het wel verwacht dat dit ging gebeuren , maar toch ..

bedankt voor de reactie 

louis

0 Likes

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

Welke spoiler? @Tuizendfloot

Tuizendfloot
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

Spoiler ?? Moet waarschijnlijk iets geactiveerd hebben zonder het te beseffen 😌😌

sorry !

 

louis

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

@Tuizendfloot, je mag er zeker van zijn dat we dit zullen laten weten wanneer de nieuwe TV-app er is voor de TV-box klanten. Geen zorgen! Smiley Knipoog

 

Weetje!
Je kan een spoiler in je post steken, om bijvoorbeeld een gedeelte te verbergen. Dit is één van de HTML opties die je ziet bij het maken van een post (driehoek met uitroepteken in). Sommige gebruiken het dus om een langere post korter te maken, andere om effectief een spoiler te delen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Flipper2602
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Hoort wie klopt daar? Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

beste ,

 

in de testfase hebben jullie ons beloofd om 2 maanden playmore te krijgen . Maar dat we dit nu enkel kunnen bekijken via de tv en niet op andere toestellen ( normaal op 4 extra toestellen) vind ik jammer en ik hoop dan ook dat de playmore gratis verlengd wordt als de nieuwe app er is !! Want dit hadden jullie moeten vermelden vooraleer je dit gingen doen .

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

Dan krijg je al eens iets gratis, is het nog niet goed. (?)


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

@Flipper2602, in de eerste uitnodigingsmail staat er onderaan een link "Heb je nog vragen over de nieuwe TV-box? Neem hier even een kijkje." Wanneer je hierop doorklikt, krijg je een kort overzicht over wat er nieuw/anders is aan de nieuwe TV-box en wat je mag verwachten van de afspraak en installatie. Onderaan staan er een aantal puntjes onder Goed om te weten. Hier kan je het volgende lezen:

 

Yelo Play werkt niet meer in combinatie met je nieuwe Telenet TV-box. Binnenkort maak je kennis met de Telenet TV-app en telenettv.be

 

Kan begrijpen dat het niet aangenaam is, als je hier pas achter komt na installatie. Deze informatie had misschien beter in de e-mail zelf gestaan, maar het werd wel gedeeld tezamen met alle andere belangrijke informatie die je als klant zeker moest weten voor installatie en voordat je je inschreef. Het verlengen van de periode gratis Play More tot einde van het jaar, is dus ook niet mogelijk hiervoor. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
wernieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Hoort wie klopt daar? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

Hoe zit het trouwens met die 'gratis 2 maanden Playmore' als je deze reeds hebt?  Wordt deze dan 2 maanden in mindering gebracht op je factuur of krijg je dan niets?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

@wernieke, dit is eigenlijk een korting die voor je geactiveerd wordt. Als je dus al Play More hebt, wordt het gewoon niet meer aangerekend tot het einde van het jaar. 😉

 

Enige verschil, op einde van het jaar blijft Play More bij jou gewoon actief. Bij klanten waarbij het werd geactiveerd n.a.v. dit voordeel, wordt Play More automatisch stopgezet.  


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.