Beantwoorden
TomV1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

Sinds ik mijn nieuwe 'test' digibox heb, kan ik niet meer aanmelden bij yeloplay. Is dit normaal? Indien wel een serieuze achteruitgang. Iemand raad of ervaringen? 

0 Likes
22 reacties
wernieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Hoort wie klopt daar? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

ik ben benieuwd of dit automatisch zal gebeuren bij mijn volgende factuur... 😉

0 Likes
TomV1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

Het blijft een gemakkelijke om te zeggen "het stond als je had doorgeklikt helemaal onderaan op die webpagina". Wie zoekt die vindt, alleen moet je dan wel weten dat het een spelletje verstoppertje is. Ondertussen al een idee wanneer we terug op andere schermen kunnen kijken? 

0 Likes
dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

Voor alle duidelijkheid: voor mij was het ook niet helemaal duidelijk dat je helemaal geen gebruik meer kunt maken van de Yeloplay app. Ik had in de e-mail gelezen dat Yeloplay niet meer werkt met de nieuwe TV-box, maar ik had dit geïnterpreteerd als "je kan je TV-box niet meer gebruiken vanuit Yeloplay". M.a.w. geen programma's meer "swipen" naar de box of opnames programmeren. Toen ik zag dat je de app totaal niet meer kunt gebruiken, zelfs niet meer om TV te kijken op de tablet of smartphone, was ik toch wel verrast.

 

Bij mij is dat niet zo'n probleem, want heel vaak gebruikte ik die functionaliteit niet. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit, in een gezin waar kijken via tablet of smartphone wel goed ingeburgerd is, een groot probleem is. Ik zou nogal wat klachten van mijn mede-gezinsleden krijgen mochten er ineens dingen niet meer werken omdat papa zo graag een nieuw speeltje wou testen...

 

DidiF16
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

Hallo,

 

ik krijg binnenkort ook de nieuwe tv-box maar ik had graag geweten als er al meer nieuws is over de vervanger van de yelo App. eznig idee wanneer we deze kunnen verwachten?

 

groeten,

Diederik

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

Ik dacht dat dit iets voor begin volgend jaar was.

Follow the White Rabbit
0 Likes
wernieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Hoort wie klopt daar? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

zoals ik wel verwachtte en vreesde... Playmore gewoon aangerekend in mijn nieuwe factuur.... pffffffff...

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe box: geen yeloplay meer?

@wernieke melden via het 015 nummer dat je als tester normaal 2 maanden gratis play more hebt maar al een abbo op hebt, dan zullen ze een dossier opmaken en dit aftrekken op je volgende factuur.

of eens @Suzy contacteren daarvoor 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Nieuwe box: geen yeloplay meer?


@wernieke@  schreef:

zoals ik wel verwachtte en vreesde... Playmore gewoon aangerekend in mijn nieuwe factuur.... pffffffff...


Ik had dit ook aan de hand. Maar nadat ik de klantendienst contacteerde werd dit meteen rechtgezet, en het aangerekende bedrag gecrediteerd.

 

Even de klantendienst contacteren dus!

 

0 Likes