Beantwoorden
Marco
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
My smart Valentine All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Ondersteunt Microsoft Edge Yelo Play?

Hallo netweters,

Sinds kort ben ik Microsoft Edge Chromium aan 't gebruiken als browser. Klopt het dat je via deze browser niet kan tv-kijken via de site  yeloplay.be? Ik krijg een zwart scherm met in het midden een draaiend bolletje (zoekend - bezig?) Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat chrome dit niet meer ondersteunde.

In firefox geen probleem

Tags (2)
4 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Ondersteunt Microsoft Edge Yelo Play?

Bij mij geen probleem.

Ik gebruik deze versie :

Microsoft Edge is bijgewerkt.Versie 80.0.361.66 (Officiële build) (64-bits)

Deze browser is mogelijk gemaakt door het Chromium open-source project en andere open source-software.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JonasRT
Experienced Meerweter
Berichten: 82
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Ondersteunt Microsoft Edge Yelo Play?

Hallo,

Heb het bij mij zelf net eens getest op Edge Chromium (heb Yelo play niet meer gebruikt sinds stopzetting Yelo app voor Windows) en eerst kreeg ik ook net zoals jou het bolletje dat bleef draaien (oneindig), na wat testen bleek dat als adblock aanstaat Yelo play niet werkt.

Dus indien je een adblocker gebruikt probeer eens met deze uit te schakelen. Indien dit werkt kan je instellen dat je adblocker overal werkt behalve op yeloplay.be

M.v.g.

KoenDeSmet
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Ondersteunt Microsoft Edge Yelo Play?

Ik gebruikte Edge Chromium om telenettv.be te bekijken. Echter blijkt nu dat elke keer ik de browser open, er 1 extra toestel geregistreerd wordt. Wreed ambetant met het (te lage!) maximum van 5 toestellen.  Morgen (opnieuw) naar Telenet bellen om te resetten dus. Iemand een oplossing?

 

Extra info qua settings in de browser:

In Settings - Privacy, search, and services - Tracking prevention - Exceptions

&

In Settings - Site permissions - Cookies and site data - Allow

heb ik telkens volgende sites toegevoegd:

- telenet.be

- telenettv.be

- yeloplay.be

- yelotv.be

- yelo.tv

 

Tags (1)
0 Likes
JonasRT
Experienced Meerweter
Berichten: 82
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Ondersteunt Microsoft Edge Yelo Play?

@KoenDeSmet Ik heb zelf nu ook eens Play More, en ik moet zeggen dit is inderdaad een serieus irritant probleem. Telenet had vroeger eigenlijk de perfecte oplossing, de Yelo Play UWP app deze stond los van de browser dus geen gezever i.v.m. cookies wissen in de browser...

 

Waarom stelt Telenet deze app niet terug in dienst? Zou stukken handiger zijn en heel wat telefoontjes richting klantendienst besparen...