Beantwoorden
boldy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Ongeoorloofd gebruik van de triiing app

De vorige vriendin van mijn zoon gebruikt nog steeds de triiing app van zijn abonnement via haar GSM.

Ze kan dus eigenlijk bellen op zijn rekening terwijl ze niet meer samen zijn.

Is er een mogelijkheid om haar GSM nummer te blokkeren of wat zijn de mogelijkheden om te verhinderen dat zij zijn abonnement blijft gebruiken?.

Alvast bedankt

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ongeoorloofd gebruik van de triiing app

Gewoon naar  "mijn telenet" gaan en het paswoord veranderen van het account. Eventuele overbodige accounts wissen. Dit houdt ook in dat je overal dat je dit account gebruikt het paswoord moet aanpassen, maar dat merk je zelf wel want je zal de boodschap krijgen "verkeerd paswoord". En natuurlijk dat paswoord voor u houden.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Ongeoorloofd gebruik van de triiing app

Hallo @boldy,

 

Je kan onder Mijn Telenet gaan naar het gedeelte Telefonie (2x klikken op pijltje rechts) en dan Triiing-app. Vervolgens kan je in dat menu de app en het nummer van de vriendin ontkoppelen zodat zij geen gebruik meer maken van de Triiing app op jouw abonnement.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ongeoorloofd gebruik van de triiing app


@Niels@  schreef:

Hallo @boldy,

 

Je kan onder Mijn Telenet gaan naar het gedeelte Telefonie (2x klikken op pijltje rechts) en dan Triiing-app. Vervolgens kan je in dat menu de app en het nummer van de vriendin ontkoppelen zodat zij geen gebruik meer maken van de Triiing app op jouw abonnement.


Probleem is hiermee dat zolang ze je paswoord kent ze kan heractiveren. En dan sta je even ver.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Ongeoorloofd gebruik van de triiing app


@igvfer@  schreef:

@Niels@  schreef:

Hallo @boldy,

 

Je kan onder Mijn Telenet gaan naar het gedeelte Telefonie (2x klikken op pijltje rechts) en dan Triiing-app. Vervolgens kan je in dat menu de app en het nummer van de vriendin ontkoppelen zodat zij geen gebruik meer maken van de Triiing app op jouw abonnement.


Probleem is hiermee dat zolang ze je paswoord kent ze kan heractiveren. En dan sta je even ver.


Je zal beiden moeten doen als ze het wachtwoord kent (kan ook zijn dat de eigenaar van het abonnement éénmalig heeft ingelogd op het apparaat en de vriendin het wachtwoord niet kent).

De laatste keer toen ik het wachtwoord veranderde moest ik voor Triiing niet opnieuw inloggen met dat nieuw wachtwoord.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
boldy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Ongeoorloofd gebruik van de triiing app

Alvast bedankt voor de feedback.

 

Nog een vraagje : het account paswoord waarnaar verwezen wordt is dat het lange wifi paswoord of het kortere waarmee je bijvoorbeeld kan inloggen op je email ?

 

Thx

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ongeoorloofd gebruik van de triiing app

Dat is niet hetgene van je Wifi wel dat paswoord die gebruikt wordt voor je email enzo.

Zoals gezegd en paswoord veranderen en uitschakelen in "mijn telenet".



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes