Beantwoorden
Kristina
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken!

Opname via Yelo Play App

Sinds mijn verhuis kan ik geen programma's meer opnemen via de Yelo Play app.

Ik krijg altijd melding " Yelo Play kan geen verbinding maken met je Digicorders".

Digicorder staat altijd aan, net zoals vroeger. Op mijn vorig adres werkte het wel.

 

Reeds 3 keer gemeld bij Telenet maar nog altijd niet opgelost.

App ook al opnieuw geïnstalleerd op mijn toestel, helpt ook niet.
Waaraan kan dit liggen?

 

0 Likes
2 reacties
Stevenet
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Opname via Yelo Play App

Hey Kristina,

 

Kan je even nagaan of de digicorder(s) interactief staan? Dit kan je zelf testen door bijvoorbeeld in de TV-Gids een week vooruit te gaan in de tijd.

Indien je dit niet lukt, moet je even de bekabeling nakijken. (internetkabel van digicorder naar modem of access point)

 

Als je digicorder wel interactief staat raad ik je aan om even contact op te zoeken met de technische dienst bij Telenet, dan gaat er misschien achterliggend iets zijn misgelopen na de verhuis.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opname via Yelo Play App

Een beetje geduld is soms ook nodig. Ik krijg vaak dezelfde melding te zien, of soms ook dat slechts één van beide digicorders bereikbaar is. Even later is dan plots alles weer ok. Meestal gebeurt dat wel op de PC, op de smartfoon eigenlijk zeer zelden.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes