Beantwoorden
Fredson
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Opnames kijken op laptop

Klopt het dat je geen opnames kan lijken van Yelo TV op uw laptop/PC?  Ik krijg telkens de melding dat de url: verkeerd is als ik dubbelklik op een opname uit de lijst.  Terugkijken of live kijken kan ik wel.

0 Likes
16 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Opnames kijken op laptop

Ik denk dat dit klopt ja.
Yelo TV wordt gebruikt in combinatie met een digibox/digicorder. Opnames staan dus op je digicorder. Ik denk niet dat een PC daar aan kan via de Yelo TV website, ook niet als je op hetzelfde netwerk zit.

 

Dit is één van de grote voordelen van de TV box in combinatie met de Telenet TV app & Telenet TV website. Opnames staan hier in de cloud, en waar je het ook bekijkt: je spreekt altijd de cloud aan (de TV box heeft trouwens geen harde schijf).
 

EDIT 9:17: mijn aanname hierboven is niet correct. Al een tijdje geleden dat ik een digicorder had 😉
Het moet dus mogelijk zijn: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/opnames-bekijken-via-de-yelo-app-ye...


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames kijken op laptop

@Fredson 

Het moet wel mogelijk zijn om die opnames te bekijken.

Enkele dingen waar je moet op letten vind je hier: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/opnames-bekijken-via-de-yelo-play-app-yeloplaybe-lukt-niet...

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/yelo-play-app-yelo-tv-app-yelotvbe-opnames-bekijken/

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Fredson
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Opnames kijken op laptop

bedankt voor de reactie.  Blijkbaar kan ik wel opnames zien maar slechts een beperkt aanbod.  Dus niet van bvb canvas maar wel van een Nederlandse zender 🙄

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames kijken op laptop

@Fredson 

Bij de wijze waarop jij opnames probeert te bekijken loop je tegen de beperking aan die vermeld is in de tweede link van mijn vorige post.

Het zou handig zijn als het duidelijker zou aangegeven zijn tot welke zenders het bekijken beperkt of toegelaten is.

Je kan dat wel uitvissen via deze link:https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/zenderoverzicht-telenet/


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Fredson
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Opnames kijken op laptop

@louishufk 

bedankt en inderdaad het zou inderdaad handig zijn.  En de link die je doorstuurde heb ik geprobeerd en heb mijn postcode ingebracht en dan kreeg ik "geen zoekresultaten"....

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames kijken op laptop

@Fredson 

Heb je de juiste filters ingesteld?

 

Knipsel.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Opnames kijken op laptop

@Fredson  Hier kan je de zenderkaart downloaden. Klik op Zenderkaart Vlaanderen bij het juiste toestel.

Op pagina 2 van het document staan de zenders met symbolen erachter. Onderaan zie je wat de verschillende symbolen betekenen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Opnames kijken op laptop

@Fredson .Bij mij werkt yelo tv perfekt.Tv kijken veel zenders.

Opnames bekijken moet je laptop wel geregistreerd zijn.

Er mogen 5 toestellen zo zijn,ik gebruik een andere browser want 

cookies mogen niet verwijderd worden.

0 Likes
Fredson
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Opnames kijken op laptop

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames kijken op laptop

@Fredson 

Is mijn vermoeden juist dat je de test gedaan hebt terwijl je niet met je eigen modem verbonden was?

Doe die test, indien mijn vermoeden klopt,nog eens terwijl je verbonden bent met je eigen netwerk.

Resultaat?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnames kijken op laptop

@Fredson 

Verwijder eens de postcode in het veldje rechtsboven. In dat veld kan je een zender opgeven. Jij zoekt dus voor postcode 2070 naar zender 2070. Heel normaal dat je deze combinatie niet hebt.

Fredson
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Opnames kijken op laptop

@janne_man ik heb het wel degelijk zonder zender 2070 geprobeerd maar dat kwam er automatisch op na de zoeking.

0 Likes
Fredson
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Opnames kijken op laptop

@louishufk : ik was wel degelijk verbonden met eigen netwerk

 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames kijken op laptop

@Fredson 

Het wordt een beetje raden naar wat er nog mis zou kunnen zijn.

Welke browser heb je gebruikt? Op welke manier is deze gebruikt? Probeer je in een privévenster yelo te starten? Laat je cookies toe? Probeer eventueel ook eens met eerst alle cookies te verwijderen

Om mogelijke probleeminstellingen te ontwijken zou je eens kunnen testen met een andere browser.

Als dat nog geen deftig resultaat geeft zou je eens kunnen contact nemen met de klantendienst. Dan kunnen ze daar eens kijken of alles geactiveerd is zoals het hoort.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes