Beantwoorden
Fox182
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Overschakelen naar Yugo

Beste,

 

Op dit moment beschik ik over het gsm abo Kong met 6GB data, wat te weinig blijkt voor mij. Daarnaast ben ik ook in het bezit van een decoder met het play abo inbegrepen. Daarbovenop nog het goedkoopste internet abo. Alles bij elkaar betaal ik ongeveer een 104 euro per maand waar ik meestal over ga door het gebruik van mobiele data.

 

Graag had ik dus de overstap gemaakt naar Telenet Yugo. Kan ik dit gewoon simpel via internet aanvragen/overstappen of moet ik daarvoor in een Telenet store zijn?

 

Na het lezen van heel wat neg reviews vraag ik me af of de meeste fouten ondertussen reeds verholpen zijn. Wat zijn jullie ervaringen met Yugo?

 

Mvg,

Één eeuwige twijfelaar

0 Likes
2 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overschakelen naar Yugo

Je kan dat per internet doen. 

 

Hopelijk antwoord iemand die Yugo heeft.

 

Ter info: volgens de infofiche van Kong kan je met de optie Surf 1 Gb aan 5 euro per  maand, je dataverbruik met 1 Gb verhogen en met de optie Surf 4 Gb aan 10 euro per  maand een verhoging van 4 Gb. 

JeffVDB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! Hi there!

Overschakelen naar Yugo

Er is nog niets veranderd aan de fouten in de YUGO-app en het begint frustrerend te worden dat Telenet niet luistert naar hun klanten. De app krijgt alleen soms kleine updates, maar dit veranderd niets aan de gebruikservaring.

0 Likes