Beantwoorden
Guy13
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! Say what?! Complimentendag Happy New Year!

Play Sports-app: error SSM_1160

Ik krijg steeds de foutcode ssm_1106 bij het afspelen op Play Sports-app.

op 2 iPads en iPhone. Alles heropgestart, app verwijderd , terug geïnstalleerd, wachtwoord gewijzigd, klantendienst gebeld, geen oplossing.inloggen en navigeren in de app werkt wel, alleen afspelen niet.

de Play Sports programma’s werken wel op de tv box en op de telenet.tv app.

4D1E3BB2-9C6E-4F9D-B9A6-E40310FF3535.jpeg

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play Sports-app: error SSM_1160

@Guy13  ik heb je foutcode eens opgezocht via het forum en kom telkens op hetzelfde uit dat het de meeste codes worden gelinkt aan een Iphone of Ipad. En dan met de name de foutcode die jij geeft de ssm_XXX want er staan verschillende codes bij. Jou code heb ik niet gevonden maar zoals ik al zei de meeste worden gelinkt aan de Iphone of Ipad. Kan je niet de klantendienst bellen en vragen een case op te maken zodat de achterliggende dienst ernaar kan kijken? Heb je al wel gekeken dat je de laatste update hebt van IOS ? Misschien wringt daar het schoentje dat het niet compatibel is met de nieuwste software. Ik zou de klantendienst contacteren en vragen een case op te maken daarin je foutmelding vermelden en de achterliggende dienst naar laten kijken.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Guy13
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! Say what?! Complimentendag Happy New Year!

Play Sports-app: error SSM_1160

De oorzaak ligt niet niet aan Apple. Op een Windows pc lukt het ook niet. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play Sports-app: error SSM_1160

@Guy13  dan is het dus niet aan de Apple te wijten want dan heb je al twee verschillende besturingssystemen. Dan bel je de klantendienst en laat het achterliggend eens bekijken. Kan dan niet zeggen waar de fout ligt.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Guy13
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! Say what?! Complimentendag Happy New Year!

Play Sports-app: error SSM_1160

Het lukt wel met de login van een familielid. Wel straf dat de klantendienst geen oplossing heeft, een dossier is aangemaakt. En voor de rest blijft de klant in de kou staan.

0 Likes
Guy13
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! Say what?! Complimentendag Happy New Year!

Play Sports-app: error SSM_1160

SMS gekregen van telenet dat ze het probleem opgelost hebben, en inderdaad de app werkt terug.