Beantwoorden
Jopohapan
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Play Sports compatibel met yelo play?

We hebben een digicorder (vorige versie), ik wil die nu vervangen door een kaartje. Verder wil ik wel hetzelfde abo behouden waarin ook play sports zit. Het probleem is echter dat men zegt dat ik de yelo play (oude) App op mijn telefoon niet meer zal kunnen gebruiken om tv te kijken. Als dit zo is dan is dat wel een streep door de rekening want ik kijk al eens tv als ik ergens moet wachten. Wie kan bevestigen of deze info klopt? Thanks

0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter
 

Play Sports compatibel met yelo play?

Dat klopt.

- voor de Yelo Play App is een digicorder nodig.

- voor de Telenet TV App is een TV-Box nodig

En in beide gevallen Internet van Telenet.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play Sports compatibel met yelo play?

@Jopohapan  moest je je digicorder weg doen en daar een CI+ module , tv met een kaartje , voor in de plaats nemen zou je wel via de tv app moeten kunnen kijken. Dus het zou moeten werken want dat staat ook aangegeven in de link die ik erbij heb gezet. Je kan zelfs je Play of Play more activeren. 

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/verschil-tv-met-een-kaartje-en-digibox-digicorder/

 

patrick37_0-1599124488675.png

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Play Sports compatibel met yelo play?

@Ex-Netweter@Jopohapan 

 

Ook met een CI+ kan je de Yelo app nog gebruiken, zolang je ook maar een internetabonnement van Telenet hebt. Zie ook deze thread.  

 

@patrick37, de tv app is volgens mij alleen maar voor klanten met een tvbox. Maar hoe het op de site staat is echt wel onduidelijk: "tv-kijken waar je maar wil met de tv-apps of -websites (als je ook Telenet-internet hebt)." @sb vermeldt in de thread waarnaar ik hierboven linkte dat hij via de Yelo app kan kijken.

@SuzyKan men niet doorlinken naar Yelo ipv een nogal onduidelijk "tv-apps of websites"? Het lijkt wel alsof je kan kiezen welke app je gebruikt.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Play Sports compatibel met yelo play?

@Wheng je hebt gelijk, hier zou Yelo Play-app of yeloplay.be moeten staan. Gezien de TV-app en telenettv.be enkel voor TV-box klanten is. Ik zal dit laten aanpassen! 

 

@patrick37 bedankt om ineens de URL te delen, dat is gemakkelijk! 😄 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Play Sports compatibel met yelo play?


@Wheng  schreef:

@Ex-Netweter@Jopohapan 

Ook met een CI+ kan je de Yelo app nog gebruiken, zolang je ook maar een internetabonnement van Telenet hebt. Zie ook deze thread.  


Oh, met mijn excuses, dat is nieuw voor mij 🤔.