Beantwoorden
Plato
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

Play streaming geweldig slechte kwaliteit, waarom?

Ik denk, ik zal eens de nieuwe Game Of Trones bekijken. Helaas, beeld en geluid zijn zodanig belabberd van kwaliteit, dat ik er niet van kon genieten. Gelukkig heb ik een gratis maand bij de HUMO gekregen, want als ik er voor betaald had, zou ik nogal boos zijn dat anno 2019 je mediastreams krijgt die voor "tv" moeten doorgaan, zodanig gecomprimeerd dat het niet om aan te zien is, en het geluid dof en slecht verstaanbaar. Welke reden zou er zijn vraag ik me af, om je klanten vooral niet geinteresseerd te maken in het betalende PLAY door ze deze baggerkwaliteit te streamen? En kom nu niet af met de smoes dat de kwaliteit variabel kan zijn naar gelang het netwerk, ik zit met 1GB lan op docsys3 dus nee dat is het niet en daarbij ik kan verder alles streamen aan de hoogste kwaliteit. Alleen YELO wilt niet. Kan iemand hier een verklaring voor geven? En, is er misschien een truuk om toch normaal in 1080p naar GOT te kunnen kijken op PLAY, via mijn pc? (windows 10, chrome browser)

 

Natuurlijk staat er in de labels bij <bericht posten> geen label voor Yelo Play.be, enkel voor de apps. Ik denk dat ze niet graag de aandacht willen op dit onderwerp.

0 Likes
1 reactie
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5229
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Play streaming geweldig slechte kwaliteit, waarom?


@Plato  schreef:

Natuurlijk staat er in de labels bij <bericht posten> geen label voor Yelo Play.be, enkel voor de apps. Ik denk dat ze niet graag de aandacht willen op dit onderwerp.


Dan voeg je dat toch gewoon toe als tag? Heb ik juist voor je gedaan.

 

Wat Yelo Play betreft: ik heb die juist even bekeken via Fx en ik zag heel snel iets passeren ivm een "update". Mogelijk is het dat wat problemen geeft? Ik heb geen Play, maar probeerde juist van Watch TV een zender te bekijken en dat loopt voor geen meter. Volgens mij dus een algemeen, tijdelijk probleem.

 

Je kan altijd telefonisch contact opnemen met Telenet of via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter. Via het forum zal TN normaal gezien niet reageren.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes