Beantwoorden
Vic55
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
De vlam zit erin. π-DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes.

PlaySport app, meldingen werken niet meer

Sinds een paar weken ontvang ik van  favoriete ploegen geen meldingen (zoals begin en einde wedstrijd en goals): meer via de Play sport app. Het gaat om de  versie voor Apple (Ios 12), en heb de app al eens verwijdert en terug geïnstalleerd maar echter zonder succes. In de ios instellingen staan berichten voor de Play sport app aktief. Is er hier iemand die weet of ten eerste de meldingen van de huidige versie wel werken en wat men zou kunnen doen om het werkend te kunnen krijgen. 

 

Mvg, Vic

0 Likes
13 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

PlaySport app, meldingen werken niet meer

Zelfde probleem hier. En nee, app verwijderen en opnieuw installeren werkt niet. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Vic55
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
De vlam zit erin. π-DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes.

PlaySport app, meldingen werken niet meer

Thx, voor deze snelle reactie. Zo te zien zou dus het probleem wel eens bij de app kunnnen liggen en niet bij men apparaat. Alleszins als je de talrijke negatieve recessies leest in de Appstore zou me dat niet verwonderen. Eens benieuwd wanneer dit opgelost gaat worden door TN. Maar zal wel voor hun geen prioritair probleem zijn. 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

PlaySport app, meldingen werken niet meer


@Vic55  schreef:

Eens benieuwd wanneer dit opgelost gaat worden door TN. Maar zal wel voor hun geen prioritair probleem zijn. 


Zou wel mogen, voor de prijs van Play Sports...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

PlaySport app, meldingen werken niet meer

@Vic55 @m-jan20, we hebben hier nog geen andere meldingen bij Telenet over binnen gekregen. Daarom dit zelf even doorgezet naar onze backoffice om te onderzoeken. Hopelijk kan het snel opgelost worden als men hetzelfde kan constateren. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

PlaySport app, meldingen werken niet meer

@Vic55 @m-jan20, nadat ik jullie melding had doorgegeven, hebben ze dit gedurende enkele matchen getest en men kon het probleem reproduceren. Men heeft me laten weten dat dit onderzocht wordt en men dit zo snel mogelijk zal oplossen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Vic55
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
De vlam zit erin. π-DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes.

PlaySport app, meldingen werken niet meer

Beste Suzy, Thx voor dit bericht. Hopelijk laat de oplossing inderdaad niet te heel erg lang op zich wachten. Toch wel eigenaardig dat blijkbaar, volgens u eerste bericht, de storing bij jullie nog niet in die mate bekend was en dus  door andere andere mensen nog niet gemeld was.

Graag lees ik hier indien mogelijk, als het probleem volgens jullie verholpen is, dan meld ik hier wel als het inderdaad ook bij mij terug in orde is. Dank bij voorbaat

 

Mvg, Vic

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

PlaySport app, meldingen werken niet meer

@Suzy Misschien kunnen ze in die update ook -eindelijk- ondersteuning toevoegen voor de nieuwe beeldresolutie van de iPhone X, Xr & Xs ? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

PlaySport app, meldingen werken niet meer

@Vic55 @m-jan20 het issue met de Play Sports meldingen in de app is opgelost. Het werd op enkele toestellen getest en men kreeg terug meldingen aan. Test het zeker eens uit. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Vic55
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
De vlam zit erin. π-DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes.

PlaySport app, meldingen werken niet meer

Beste Suzy,

 

Ik zal het zeker en vast bij de volgende matchen nog eens extra nakijken, vooral omdat ik pas deze morgen je mail zag dat het probleem met de meldingen opgelost zou moeten zijn, heb ik dit weekend niet speciaal naar naar de app omgekeken. Maar meldingen heb ik blijkbaar, ondanks dat er nog meldingen aan stonden gehoord of gekregen hoor. Ik heb nu deze morgen de app nog eens terug verwijdert van men iPad en terug geïnstalleerd en zal het de volgende matchen bij de start van de Play Off's in het oog houden. En laat je hier dan wel iets weten.

Een eigenaardigheid wat me ook al in het verleden opviel dat is het volgende, je verwijdert de app (zonder eerst in de app uit te loggen) en installeer ze dan nadien gewoon terug. Als je dan, (direct zonder iets te doen) naar instellingen gaat staat onderaan de pagina dat je ingelogd bent. Ik zou verwachten dat je omdat je pas de app installeerde je opnieuw zou moeten inloggen.

 

Mvg, Vic

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

PlaySport app, meldingen werken niet meer


@Vic55  schreef:

Een eigenaardigheid wat me ook al in het verleden opviel dat is het volgende, je verwijdert de app (zonder eerst in de app uit te loggen) en installeer ze dan nadien gewoon terug. Als je dan, (direct zonder iets te doen) naar instellingen gaat staat onderaan de pagina dat je ingelogd bent. Ik zou verwachten dat je omdat je pas de app installeerde je opnieuw zou moeten inloggen.


@Vic55, heb het eens getest en merk hier hetzelfde op, lijkt me gelukkig geen probleem te zijn. 😉 Maar het is inderdaad wel opvallend dat de inlog gegevens onthouden worden.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Vic55
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
De vlam zit erin. π-DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes.

PlaySport app, meldingen werken niet meer

Beste Suzy

 

ik moet helaas melden, dat de meldingen voor mij nog niet werken. Ik had voor gisteren en vanavond   verschillende ploegen als favoriet aangeduid, en kreeg zowel gisteren als vanavond, geen enkele melding.  

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

PlaySport app, meldingen werken niet meer

@Vic55, heb je recent de app nog eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Probeer dit anders zeker eens. Stel je favoriete ploegen erna terug in. Indien je dan nog steeds geen meldingen krijgt, mag je me jouw toestel (merk + type) bezorgen, dan geef ik dit nog eens door. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Vic55
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
De vlam zit erin. π-DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes.

PlaySport app, meldingen werken niet meer

Beste Suzy,

 

Ik heb inderdaad nadat u me op 15/3 melde dat het probleem opgelost zou moeten zijn de app toen een paar dagen later nog eens verwijdert en opnieuw geïnstalleerd (wat me toen wel opviel was dat volgens de instellingen de versie van de app nog steeds 114 is van november 2018 en er dus in de app zelf niets verandert is). Maar zal dit straks of vanavond nog eens te meer doen, geen probleem. Men toestel dat ik gebruik is een Apple iPad Air 2 nu met IOS 12.2 maar ook met de vorige Ios versie (12.0.1) die ik gebruikte had ik probleem. Ik zal vanavond of straks de app ook bij wijze van test ook eens installeren op men iPhone 6S en dan morgenavond (want ik denk niet dat er vanavond live voetbal is) als er terug een Play Off 1 match is kijken of ik al dan niet meldingen ontvang, en laat je dan nadien wel het resultaat weten. Mocht u soms tips of tricks krijgen of hebben (buiten het verwijderen en opnieuw installeren van de app) wat ik nog meer kan doen of kan nakijken waarom het bij mij werkt, lees ik dat natuurlijk graag.

 

Mvg, Vic