Beantwoorden
MaartenLoyens
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Problemen met YUGO app

Helaas hebben ze niet hun best gedaan. Er zijn nog steeds problemen. Zelf alles gereset. Yugo-app, modem, Chrome-cast. Het probleem is niet binnenhuis. Al dagen mee aan het overleg met jullie. Maar geen reactie. Zeer teleurgesteld in de 100€ die we aan jullie geven per maand.

0 Likes
6 reacties
WhiteSasch
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Tien op tien! Jij bent af!

Problemen met YUGO app

@MaartenLoyens open je hiervoor even een ander topic? Dat is wat overzichtelijker en kunnen we het daar bekijken...

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Problemen met YUGO app

@WhiteSasch terechte bemerking. Het probleem lijkt een grotere impact te hebben dan in dit topic, waar het probleem (niet kunnen aanmelden op de YUGO app) duidelijk gerelateerd was aan de storing van gisterenavond.

 

Heb dan ook een nieuw topic gestart met je post, @MaartenLoyens.

 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
MaartenLoyens
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Problemen met YUGO app

Waar vind ik dit topic?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Problemen met YUGO app

@MaartenLoyens 

Het zit waar je nu kijkt. Je bent mee versprongen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MaartenLoyens
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Problemen met YUGO app

Ok. Duidelijk. Ondertussen gechat met Telenet, volgens hun is onze modem verouderd waardoor we dit probleem hebben. Vind dit opzich vreemd terwijl we toch al twee maanden geen problemen hadden. Nu ik ben geen techneut, dus ga ik deze eens vervangen. Hopend op de goede uitkomst.

MaartenLoyens
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Problemen met YUGO app

Oké. Naar de winkel geweest. Omruilen van een modem heeft blijkbaar 3 uur gekost. Probleem is wel opgelost, maar zit er wel mee dat ik 6x Telenet net heb gebeld en 3x maal opnieuw de winkel moest ingaan. De reden van heel deze klucht onwetendheid van Telenet’s eigen klantendienst en lijn waarmee de Telenet-centers in contact staan.

0 Likes