Beantwoorden
Ron8
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Safespot(Guard)-koppeling smartphone-laptop lukt niet

Goedemiddag, Heb sinds een 2tal weken het safespot abonnement genomen. Safespot en safespotguardapp ondertss op mijn Huawei P smart geinstalleerd. Safespot app ok. Safespotguardinstallatie en activatie op smartphone zowel op laptop struikelen telkens op koppelings of paringscode die niet verschijnt, dwz telkens 6 blanco blokjes, waarin normaal de gevraagde koppelcode moet verschijnen, die dan dient overgezet te worden op het gewenste toestel. Heb verleden zaterdag 18/4 2x contact genomen met telenet helpdesk ontrent dit probleem, zonder resultaat. Men ging dit probleem doorsteken naar 2e lijn, maar een week later heb ik nog steeds geen feedback ontvangen. Gisteren nog maar eens contact gehad met helpdesk hierover. Jammer genoeg zonder oplossing. Ik hoopte dat de safespot/ en guard een goed alternatief voor mij waren ipv het afgesloten telenet-securitypack voorheen... Jammer genoeg kan me mij hiermee niet verder helpen. Langs deze weg hoop ik dan toch nog een laatste hulplijn aan te spreken. Where did i go wrong?

 

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Safespot(Guard)-koppeling smartphone-laptop lukt niet

@Ron8 

Waarschijnlijk heb je de hulp op deze site al gezien. In het andere geval:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/problemen-met-telenet-safespot/


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Abolleke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Safespot(Guard)-koppeling smartphone-laptop lukt niet

Ik heb min of meer hetzelfde probleem. Bij mij staat in de safe spot app Dat het niet nodig is om safeguard the activeren. Idem voor de tablet. Beiden van Samsung.

De iPhone van mijn partner heb ik wel kunnen activeren.

0 Likes