Beantwoorden
HansDo
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Safespot Guard ook nuttig op toestellen binnenhuis?

Vorige week heb ik safespot geinstalleerd. Momenteel heb ik 1 PC verbonden met een netwerkkabel

en een smartphone. Op de app zie ik dat alles beveiligd is maar wanneer ik in netwerk op het icoontje

tik van mijn pc (bij mij afgebeeld als laptop) verschijnt de melding " Antivirus staat af".

Als ik daar op tik kan ik een link krijgen om safeguard te downloaden maar safeguard is toch een app

die je maar nodig hebt buitenshuis. Mijn pc is rechtstreeks verbonden met de modem.

Beveiliging gaat toch via de modem of zie ik iets over het hoofd ?

0 Likes
2 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Safespot Guard ook nuttig op toestellen binnenhuis?

@HansDo Safespot is een alles-in-één-beveiligingsproduct van Telenet en wordt effectief geïnstalleerd/geactiveerd op je modem. Dit zorgt ervoor dat al je toestellen die met je modem verbinden beveiligd zijn.

 

Heb je toestellen die je ook meeneemt naar andere locaties (laptop, smartphone of tablet) dan kan je er de Safespot Guard app op installeren. Dit zal zorgen voor de bescherming buitenshuis. 

 

Maar je kan Safespot Guard ook installeren op toestellen die je enkel thuis gebruikt (computer). Op die manier worden deze toestellen optimaal beschermd door het slimme anti-virussysteem. Safespot blokkeert ook automatisch verdachte websites en zorgt voor een dynamische firewall. µ

 

Het is dus wel degelijk nuttig om Safespot Guard ook te installeren op toestellen die enkel op je thuisnetwerk blijven. 😉

 

Hier lees je er alles over.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

HansDo
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Safespot Guard ook nuttig op toestellen binnenhuis?

Deze middag heb ik aan de helpdesk gevraagd mijn abonnement op safespot te annuleren.

Om één of andere reden kreeg ik geen code om mijn PC te koppelen. Tot 2 maal toe samen met

de helpdesk alles geprobeerd, ook alles verwijdert en opnieuw geinstalleerd.

mensen van de helpdesk zijn vol goede wil maar worden er zelf horendol van.

Op papier lijkt safespot wel iets maar er moet nog veel aan gesleuteld worden.

Aangezien telenet security niet meer te verkrijgen is (spijtig) wordt het dan maar microsoft defender.

Deze zou de laatste tijd veel verbeterd zijn, laat ons hopen.

Tags (1)
0 Likes