Beantwoorden
GlennVb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Sports zenders casten naar digicorder op 2de adres

Hallo,

 

Wij hebben 2 abonnementen bij telenet (2 adressen), op 1 hebben we ook nog eens play sports bovenop het standaard abonnement.

 

Nu meen ik mij te herinneren dat ik vroeger via de yelo play website (ingelogd met het play sports account) kon casten naar de digicorder van het andere adres..

 

Nu lijkt dat niet meer te werken, weet iemand of hier iets aan gewijzigd is (nogal een specifieke situatie natuurlijk..)? de limiet lijkt mij toch nog steeds te zitten in het aantal simultane views op die zenders dus ongeacht op welke digicorder die gecast wordt?

 

Mvg

 

Glenn

0 Likes
4 reacties
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Sports zenders casten naar digicorder op 2de adres

Al eens geprobeerd via play sports app? 

 

dus alles kan je casten met yelo play enkel de sports niet?

wat gebeurt er als je casting start?

 

veronderstel dat je op de 2 adressen digicorders hebt staan en geen tv box? 

0 Likes
GlennVb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Sports zenders casten naar digicorder op 2de adres

Via de play sports app nog niet getest, zal ik zo dadelijk eens proberen.

 

Ja alle zenders werken maar het zapt eigenlijk gewoon naar de desbetreffende zender, als ik dan sports cast, zegt hij gewoon op die andere digicorder "je hebt geen abonnement voor deze zender"

 

Zijn allebei digicorders

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Sports zenders casten naar digicorder op 2de adres

Casten naar een digicorder op een ander adres waar het abonnement niet op geactiveerd is zal normaal niet lukken. Je kan wel een Chromecast aankopen en via de app casten naar de Chromecast die je aansluit op de tv. Dat zal wel lukken op een ander adres dan bij je thuisadres waar het abonnement geactiveerd is.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Sports zenders casten naar digicorder op 2de adres

@GlennVb wat @Hofkens hierboven aangeeft is de correcte redenering.

 

Je kan Play Sports zenders niet casten (swipen) naar een digicorder op een adres waar het Play Sports abonnement niet is geactiveerd. Dit is het normale gedrag en is altijd zo geweest bij mijn weten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.