Beantwoorden
Steve_jans
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Streamingsprobleem yelo play op standaard programma's

Wie kan mij helpen met onderstaande? Bij de Telenet lukt het hun toch niet 🙂

 

Sinds enkele maanden (september 19) kunnen de standaard programma’s niet meer bekeken worden via de yelo play app. De extra betalende zenders (play sports) lukt echter wel.

Telkens als er naar een standaard zender wil gekeken worden wordt de melding “streamingprobleem, om dit te bekijken heb je nog een extra pakket nodig”

 

Wie kan hiermee helpen? Begint stilletjes aan tijd te worden. Wij Telenet hebben ze al verschillende dossiers opgesteld zonder enige oplossing hiervoor.

 

groetjes

 

steve

0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Streamingsprobleem yelo play op standaard programma's

@Steve_jans 

Ik ga ervan uit dat je een digicorder hebt. Geen tv-box.

Heb je de app al eens gedeinstalleerd?

Cookies, alles eraf. Dan terug installeren.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steve_jans
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Streamingsprobleem yelo play op standaard programma's

Dag Louishufk,

 

Dit hebben we jammer genoeg ook al geprobeerd. Als we inloggen met de login gegevens van de persoon waar het probleem zich voordoet, op mijn iPad. Krijgen we dezelfde melding. Ook geprobeerd om in te loggen op iPhone, Pc,... altijd dezelfde melding. Betaal pakket kan gekeken worden op al de toestellen. Enkel bij de standaard zender krijgen we deze melding.

Als ik inlog met mijn gegevens op het toestel van de persoon die deze problemen ondervindt, lukt het wel. Dan kunnen we wel de standaard zenders bekijken. 

 

gr

steve

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Streamingsprobleem yelo play op standaard programma's

@Steve_jans 

Het is een beetje pijnlijk, maar als het op een toestel voor een bepaald ABO wel en voor een ander niet lukt ligt het niet aan het toestel.

Het abo dat problemen geeft, verander daarvan eens het paswoord. Dan ben je al zeker dat je geen verkeerd gebruikt.

En dan het pijnlijkste: terug bellen naar Telenet en vragen of er aan de instellingen niets verkeerd is. Je moet ervan uitgaan dat niet elke helpdeskmedewerker even bekwaam is.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steve_jans
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Streamingsprobleem yelo play op standaard programma's

@louishufk


dat is juist het moeilijke aan de zaak. We zijn er zeker van dat het aan het ABO ligt. Ik kan met het abo inloggen op yelo play maar geen standaard zenders kijken.

Dus het paswoord kan niet het probleem zijn.

Het probleem is, dat niemand bij Telenet een oplossing geeft. 
Anders misschien eens een poging doen om een technieker langs te laten komen. Dan zien ze het probleem miss met hun eigen ogen.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Streamingsprobleem yelo play op standaard programma's

@Steve_jans 

Je kan dat doen maar ik zie dan altijd 85 euro aan mijn neus voorbijgaan.

Daarom toch contact nemen en hopen op hulp.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes