Beantwoorden
ChristofW
Experienced Meerweter
Berichten: 119
Een bus vol! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Suggestie: open roadmap voor YUGO-app

Regelmatig vermeld in andere topics, maar het zou Telenet sieren om een feature roadmap ter beschikking te stellen. De fintech bank-app Cake (Belgian start-up of the Year) heeft iets dergelijk, te vinden op https://feedback.cake.app. 

 

Concept is simpel en je kan ook voten op features (https://feedback.cake.app/forums/924664-open-roadmap-cake/filters/top).

 

Dit geeft het Telenet ontwikkelteam van Yugo de mogelijkheid om je klanten betrokken te houden alsook te begrijpen wat er leeft en wat jullie klanten, die er tenslotte voor betalen, belangrijk vinden.

 

Cord-cutters zijn de toekomst, dat beseft Telenet maar al te goed, maar dat gaat hand in hand met betrokkenheid en transparantie.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Open roadmap voor Yugo app

0 Likes
2 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Suggestie: open roadmap voor YUGO-app

@ChristofW bedankt voor je suggestie! We zijn met het YUGO-team aan het bekijken of we in de toekomst informatie over de releases op De Netweters kunnen plaatsen. We doen dit nu ook al voor de TV-box. 

 

Een ideation-systeem waarin je ideeën kan loggen en vervolgens kan stemmen, is een functionaliteit die we zelf op onze community momenteel niet hebben. Sowieso geven we feedback dat gegeven wordt regelmatig intern door, zodat men weet wat er leeft bij de klanten. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

ChristofW
Experienced Meerweter
Berichten: 119
Een bus vol! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Suggestie: open roadmap voor YUGO-app

Vooral doen die informatie over de releases delen in het forum!

 

Vind het wel jammer dat jullie niet ideation-systeem overwegen zoals mijn voorbeeld. Nu moet je echt bewust een post doen (zoals ik) of melden in een post. Die instapdrempel is lager en is minder onoverzichtelijk. Gemiste kans en niet moeilijk om op te leveren volgens mij 😉

 

Zal het desondanks toch als opgelost markeren 🙂