Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet Mobile App fout bij aanmelden

Telenet Wi-Free & de Homespot had ik bij mij thuis al een lange tijd uitgeschakeld maar kon toch in bv. Antwerpen-Centraal de Hotspot & andere Wi-Free's perfect gebruiken. Ik kon de Wi-Free echter niet laten 'regelen' door de Telenet Mobile app.  

Sinds een paar weken geleden ging dit niet meer en heb ik de Wi-Free & Homespot bij mij thuis terug ingeschakeld via Mijn Telenet en heb ik dus ook het 'automatisch wifibeheer' van de Telenet Mobile app ingeschakeld. 

Sindsdien werkt de Telenet Mobile app echter langs geen meter -> ik moet élke keer ik de app opstart opnieuw aanmelden en telkens terug de wifi automatisch laten instellen, zéér vervelend. Hiervoor nooit dit probleem gehad, iemand een oplossing?  

 

PS: we hebben 4 mobiele Telenet nummers thuis en allemaal hebben we dit probleem.

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
10 reacties
Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Telenet Mobile App fout bij aanmelden

Ik moet ook elke keer als ik de app open terug opnieuw aanmelden of toch zeker elke keer als ik bijvoorbeeld de app 1 keer per dag bekijk. De app blijft wel even aangemeld, maar dit is inderdaad wel een beetje ambetant want dit was hiervoor inderdaad niet.

Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Telenet Mobile App fout bij aanmelden

@Suzy Kan dit probleem gemeld worden aan de medewerkers die aan deze app werken? 

Alvast bedankt

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet Mobile App fout bij aanmelden

@Sieben563 @m-jan20, heb het probleem dat jullie ervaren hier nog niet kunnen reproduceren. Bij mij blijft de app steeds mooi aangemeld (moet eigenlijk nooit opnieuw aanmelden). Ervaren jullie het ook wanneer 'wifi beheren' uitgeschakeld staat? 

 

Jullie melden dit sowieso ook best even persoonlijk telefonisch of via de social media kanalen aan Telenet. Dan kunnen ze hier een dossier ter onderzoek voor aanmaken. Jullie zijn voorlopig de enige 2 die het gemeld hebben en zelf konden we het hier nog niet reproduceren. Wat betekent dat men er achterliggend geen algemeen onderzoek voor zal starten. Daar zijn helaas iets meer meldingen voor nodig. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet Mobile App fout bij aanmelden


@Suzy  schreef:

Ervaren jullie het ook wanneer 'wifi beheren' uitgeschakeld staat? 

 


Het rare is; als ik "wifi beheren" uitschakel, blijft het probleem. Maar als ik de Telenet Homespot van mijn thuisnetwerk uitschakel via Mijn Telenet, blijft de app inderdaad perfect aangemeld! 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet Mobile App fout bij aanmelden

Net na mijn antwoord te hebben gepost dat ik het probleem niet meer ervaarbaar het uitschakelen van de Hotspot, gebeurt dit...499A58AF-EC75-4AFB-A864-624CFA2EE7F4.png

 

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet Mobile App fout bij aanmelden

@m-jan20, kan je best laten weten aan Telenet. Er lijkt wel meer fout te lopen in de app bij jou. Hier WiFi beheren eens in en uitgeschakeld. Met beide blijf ik nog steeds aangemeld. Dit gaat individueel voor je bekeken moeten worden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet Mobile App fout bij aanmelden


@Suzy  schreef:

@m-jan20, kan je best laten weten aan Telenet. Er lijkt wel meer fout te lopen in de app bij jou. Hier WiFi beheren eens in en uitgeschakeld. Met beide blijf ik nog steeds aangemeld. Dit gaat individueel voor je bekeken moeten worden. 


Na rap even de App Store te bekijken (waar de app trouwens 1,5 sterren heeft...) zie ik dat zéér veel mensen hetzelfde probleem ondervinden!


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Parshift7
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Say what?! Complimentendag Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-)

Telenet Mobile App fout bij aanmelden

Zelfde probleem hier op Android. Terug klant sinds December en inloggen op de Mobile app is gewoon onmogelijk

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet Mobile App fout bij aanmelden

@Sieben563 @Parshift7 @m-jan20 ervaren jullie nog steeds problemen met aanmelden op de Telenet mobile app?

 

Zo ja, zouden jullie dan elk 3 tijdstippen willen doorgeven waarop je een foutmelding te zien krijgt? Dit zou de IT collega's helpen om het probleem te onderzoeken en de oorzaak en oplossing te vinden. Het valt komt namelijk bij niet erg veel klanten voor op een consequente frequentie. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Parshift7
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Say what?! Complimentendag Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-)

Telenet Mobile App fout bij aanmelden

Ik had de app al niet meer, gebruik nu de gewone Telenet app om mijn verbruik te zien.

 

Maar heb het bet eens opnieuw geïnstalleerd en het is me gelukt, welliswaar na 5x bijgevoegde foutmelding. Diezelfde foutmelding die me voorheen verhinderde om in te loggen

 

Screenshot_20190319-125542.jpg

 

0 Likes