Beantwoorden
MrMark912
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet TV app werkt niet op iPhone 6 (iOS 12.4.5)

Hey iedereen, 

 

sinds meer dan een week kan ik (nu ik hem net nodig heb) de tv app  op iphone 6 met ios 12.4.5 niet meer gebruiken, krijg steeds de melding dat ik geen verbinding met de server kan maken. 

 

Als ik deze melding wegklik kom ik wel in de tv gids, maar zie niets van wat ik reeds opnam of zo. Als ik iets wou opnemen kreeg ik steeds de melding dat ik eerst moest aanmelden, maar ik ben aangemeld. 

 

Sinds gisteren kan ik de app zelfs niet meer openen, iemand een idee? Algemeen probleem of enkel bij mij? 

 

De app op de tv om bv. je verbruik te zien werkt ook niet ( nooit gewerkt) iets mee te maken? 

 

Groetjes Mark en alvast bedankt

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet TV app werkt niet op iPhone 6 (iOS 12.4.5)

@MrMark912 

Neem contact met Telenet en laat uw activatie eens nakijken. Je denkt dat je aangemeld bent, maar dat is niet zo.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MrMark912
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet TV app werkt niet op iPhone 6 (iOS 12.4.5)

Ok bedankt louishufk, 

 

kan het ervoor dan gewerkt hebben en nu de activatie dan weg? De app zou dan toch moeten openen of heb ik het mis? 

 

Groetjes Mark 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet TV app werkt niet op iPhone 6 (iOS 12.4.5)

@MrMark912 

Het is allemaal niet logisch. Daarom kan je best laten controleren of er iets aan de hand is.

Bij android gebruikers was er ook een aanmeldprobleem. Het kost niets om eens na te gaan of bij u de aangeboden oplossing helpt. Verwijder de cache en meld je aan zonder gebruik van hoofdletters in de naam. Lukt het, OK. Lukt het niet, niets verloren.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MrMark912
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet TV app werkt niet op iPhone 6 (iOS 12.4.5)

App opnieuw geïnstalleerd en nieuwe login aangemaakt, want de oude werkte niet meer!? (dat zal de oorzaak geweest zijn denk ik dan) en probleem opgelost. 

 

Groetjes Mark