Beantwoorden
SK47
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your second party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Telenet Yelo Play goed maar frustrerende regist.

Beste,

 

Als 1 van uw eerste telenet klanten ben ik nog steeds zeer tevreden van uw diensten en producten. Al moet er mij een klein punt van kritiek van het hart dat werkelijk storend wordt. Telenet "Yelo Play", is een goed initiatief en probeert misbruik te beperken door gebruik te maken van toestel registratie. Per gezin kan men max 5 toestellen registreren die voor geruime tijd niet gewijzigd kunnen worden. Een alleenstaand iemand kan dus 5 apparaten registreren en zal niet snel moeilijkheden ondervinden. Echter een gezin met een full flow abonnement, 5 telenet GSM abonnementen en 2 digicorders kan ook maar 5 toestellen registreren, ook al betalen wij veel meer. U begrijpt dat dit in onze moderne tijd van vandaag problemen veroorzaakt ! Elk gezinslid heeft al minimum 1 GSM toestel + een PC, Laptop of Tablet). Het toestel registratie systeem is dan ook een pestregel die uw service totaal nutteloos maakt en frustraties opwekt.   Ik begrijp ook dat u als argument zou kunnen aanbrengen dat niet meer dan 5 streams tegelijk mogen gebruikt worden. Maar ook daarop kan ik u verzekeren dat ons gezin zelden 2 streams tegelijk bekijkt. Wanneer we die service wensen te gebruiken, wensen wij dit eerder vanuit verschillende toestellen te kunnen doen dan gelijktijdig. Bijkomend probleem is dan nog dat dikwijls 1 dezelfde toestel niet steeds herkend wordt door uw systeem en pas kan gewist worden na 3 maanden. Met drang vraag ik u dan ook, als vaste en tevreden klant, om uw beleid te herzien, zodat wij positief uw producten kunnen blijven promoten ipv negatief ! Met dank.

0 Likes
5 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet Yelo Play goed maar frustrerende regist.

Als je op https://www2.telenet.be/nl/ontdek/yelo/ iets naar beneden gaat en klikt op meer info kan je misschien de oplossing zien voor uw probleem. 

Om naar zenders van het basispakket te kijken moet een toestel helemaal niet geregistreerd te zijn. 
________________________________________
In het land van de blinden is eenoog koning.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet Yelo Play goed maar frustrerende regist.

Het is natuurlijk zo dat Telenet ergens een beperking moet opleggen. Onze brave medemens kennende is het straks de opa die een abonnement neemt en dit deelt met zijn kinderen en kleinkinderen. En we zijn geëvolueerd. Nog maar een goede 10 jaar geleden was er 1 PC in huis, nu hebben ze allemaal een TV, een smartphone en een tablet. En zeker de jeugd is met die 3 dingen tegelijk bezig. Zolang ze zelf de rekening niet moeten betalen kennen ze geen beperkingen. Maar dat heb ik al ervaren met mijn kinderen zo'n 30 jaar geleden maar dan op andere vlakken.

Het weze een magere troost. Netflix, Stievie e.d. beperken ook het aantal toestellen per abonnement.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet Yelo Play goed maar frustrerende regist.

De beperking is nu wel niet: 5 toestellen, maar de combinatie 5 toestellen/browser

Op 1 toestel 2 browsers gebruiken zijn 2 aangetekende  toestellen.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet Yelo Play goed maar frustrerende regist.

heeft misschien te maken dat dit zo is overeengekomen met de zenders dat ze niet meer dan op 5 toestellen de uitzendrechten krijgen bij telenet, en als ze op meer toestellen dit willen men meer moet betalen aan de zenders bv.

vind ook 5 toestellen weinig met de moderne gezinnen van tegenwoordig en de vooruitgang van alles online bekijken, maar vrees dat dan duurder word voor elke klant de uitzendrechten die nu al duur zijn.

heeft zijn voor en nadelen die online kijk opties.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet Yelo Play goed maar frustrerende regist.

Dit forum is in de eerste plaats bedoeld voor en door gebruikers. Er zijn weliswaar Telenet-medewerkers actief, maar wil je écht Telenet bereiken, dan doe je dat beter via telefoon of via Facebook of Twitter.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.