Beantwoorden
Zenny
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
π-DAY! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet app blokkeert/werkt niet 100%

Ik heb gisteren de Telenet app gedownload.

Na het ingeven van mij login gegevens krijg ik een scherm "bekijk de detail van je verbruik door op de bol te tikken" echter krijg ik geen bol en kan ik niet anders aanklikken.

Heb dit geinstralleerd op  Samsung S7 edge met Android 8.0.0. Ook heb ik de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Iemand een idee waar dit blokkeert?

Ik zou deze app willen gebruiken omdat ik een wifi booster zou willen bestellen.

0 Likes
28 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet app blokkeert/werkt niet 100%

@louishufk 

 

Dan scheelt er toch iets bij u ... Want zoals @Suzy  ook al aangeeft moet je op zijn minst de bol zien met uw internetverbruik.

Zoals je kan zien heb ik Basic Internet, dus het hoeft geen WIGO te zijn om te werken.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet app blokkeert/werkt niet 100%

@StefaanH 

Ik heb deze app ook nog op een ander toestel geïnstalleerd en krijg daar hetzelfde resultaat.

Na deze installatie heb ik eventjes een ander scherm gehad, maar na aanmelden kreeg ik weer een scherm waar niets op te zien noch te selecteren was.

Moet er in "mijn telenet" ergens iets in- of uitgeschakeld worden om deze app te gebruiken? Mijn contract is whop. Is daar een probleem mee? De andere apps van telenet zijn ook geïnstalleerd en werken normaal.

Dat het, bij mij, op twee toestellen voorkomt geeft de indruk dat er achterliggend iets niet helemaal snor zit.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Zenny
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
π-DAY! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet app blokkeert/werkt niet 100%

@Suzy 

ik wou deze app gebruiken voor mijn wifi te optimaliseren, maar de app werkt niet op mijn smartphone.

Samsung S7 .

Moet er misschien nog iets speciaals gedaan of gedownload worden op deze app te laten werken.

Denk niet zozeer dat dit aan het toestel ligt aangezien @louishufk hier ook problemen mee heeft

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet app blokkeert/werkt niet 100%

@louishufk  en @Zenny 

 

Ik vind dat toch heel vreemd ... Zowel op mijn vorige A5 als nu mijn S8 (beide Android 8.0.0) werkt die app probleemloos ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet app blokkeert/werkt niet 100%

Zonet ook nog eens mijn oude A3 met Android 7 uitgehaald, geïnstalleerd en getest: werkt prima ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet app blokkeert/werkt niet 100%

@StefaanH  en @Zenny 

Heb het nog eens geïnstalleerd en deze keer aangemeld met mijn U... nummer i.p.v. mijn mail adres.

Hetzelfde resultaat.

Reacties in play store geven wel aan dat er nog personen zijn die de app niet aan de praat krijgen.

 

Groeten 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet app blokkeert/werkt niet 100%

@louishufk 

 

En wat voor toestel en OS heb je? Heeft er al eens iemand de moeite gedaan om na te gaan welk toestel/OS de personen bij wie dit niet werkt gebruiken? Misschien is daar wel een correlatie in te vinden ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet app blokkeert/werkt niet 100%

@StefaanH  en @Zenny  en @Suzy 

 

Nog eens een testje gedaan. Nog eens geïnstalleerd en nu aangemeld met de gegevens van een andere persoon. En nu werkt het wel. Er is dus waarschijnlijk een probleem met de klantinformatie die opgehaald wordt.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet app blokkeert/werkt niet 100%

@louishufk 

 

Owkeej, dan is het dus een probleem voor de klantendienst. Uw gegevens en account checken ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Telenet app blokkeert/werkt niet 100%

Ik had net hetzelfde aan de hand. Bij mij heeft opnieuw inloggen gewerkt.

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet app blokkeert/werkt niet 100%

@Suzy 

Een bedenking: Is er een mogelijkheid dat de problemen voortkomen uit het gebruik van de TV-box?

De andere klant heeft geen tv-box. Ligt de oorzaak niet in de manier van manipuleren van het verbruik van de tv-box?

Interessant zou zijn dat andere tv-box gebruikers die "Telenet" app eens zouden controleren.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Telenet app blokkeert/werkt niet 100%


@louishufk  schreef:

@Suzy 

Een bedenking: Is er een mogelijkheid dat de problemen voortkomen uit het gebruik van de TV-box?

De andere klant heeft geen tv-box. Ligt de oorzaak niet in de manier van manipuleren van het verbruik van de tv-box?

Interessant zou zijn dat andere tv-box gebruikers die "Telenet" app eens zouden controleren.

 

Groeten


Ik heb de tvbox en bij mij werkte het


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Zenny
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
π-DAY! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet app blokkeert/werkt niet 100%

Het is bij mij eindelijk (niet volledig) gelukt. Ik heb mijn collega laten inloggen via mijn smartphone. Bij hem lukte dit zonder probleem. Daarna heb ik ingelogd en nu lukte dit wel. Ik krijg wel geen gele bol om mijn verbruik te zien maar de andere delen van de app werken wel.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet app blokkeert/werkt niet 100%

@Zenny, heb de app store reviews nog eens bekeken en eens contact opgenomen met de app ontwikkelaar binnen Telenet. Als je de laatste versie geïnstalleerd hebt, zou je altijd iets moeten zien op de homepage. Ofwel een gele bol voor je internetverbruik, ofwel WIGO/YUGO verbruik, ofwel deze pagina:

 

je hebt momenteel geen Telenet diensten (melding Telenet app).png

 

Zo niet, neem je best even contact op met Telenet via Facebook/Twitter of telefonisch, zodat ze dit voor je kunnen bekijken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes