Beantwoorden
Peetertje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Triiing App niet gekend in Google Play

Bij de installatie van een Samsung Galaxy A6 wilde ik de Triiing App activeren, maar deze is momenteel onvindbaar op Google Play Store. Ik vind hier niets van terug. Weet iemand hier meer over ? Alvast bedankt

0 Likes
49 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Triiing App niet gekend in Google Play

Als je zoekt naar triiing vind je hem dan ook niet? Niet dus.

Dacht hem even gezien te hebben. Sorry.

Zoeken naar Telenet geeft geen resultaat.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Triiing App niet gekend in Google Play

Juist gecontroleerd. Die is effectief verdwenen in Google Play Store.

Zelfs via deze webpagina van Telenet is Triiing voor Android onvindbaar. 

 

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Triiing App niet gekend in Google Play

Echt waar niet meer te vinden en ook niet via het web. En het jammere is dat de klant weer niet verwittigd word. Want ik zit er sterk aan te denken om een Android toestel aan te schaffen omdat ik mij steeds minder en minder kan vinden in de restricties van Apple. Momenteel heb ik een claim ingediend bij Apple wegens een gekochte app die steeds crasht. Wat doet Apple? Mij een mail sturen dat ik contact moet opnemen met de ontwikkelaar van de app en ondertussen blokkeren ze al mijn betaal mogelijkheden. Ik heb een maandelijks te betalen cloud abonnement welk ik moet betalen, maar dat gaat niet want al de betaal mogelijkheden zijn geblokkeerd. Ik nam hier omtrent contact op met Apple support en kreeg als antwoord dat als ik mijn claim onmiddellijk intrek, ik terug kan betalen en kopen. Dit gaat te ver vind ik...

Never trust in Dust
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Triiing App niet gekend in Google Play

@Domi1963 

1. Triiing. Ik ga ervan uit dat er ergens iets misgelopen is. Ofwel bij Google ofwel bij Telenet en dat dit na het weekend gaat rechtgezet worden. 

2. Apple. Neem contact op met de economische inspectie.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Triiing App niet gekend in Google Play

Triiing is inderdaad nietr te vinden. Heb deze al wel geinstalleerd staan dus geen probleem . Maar in de store dus niks te vinden . 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing App niet gekend in Google Play

Ik kan dit alleen maar bevestigen. Ik heb de app geïnstalleerd en die lijkt nog te werken. Het ziet er dus naar uit dat TN de 'all-in-one' app wil pushen.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.telenetapp

 

@Suzy 

 

Weet jij misschien iets meer hierover?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Triiing App niet gekend in Google Play

@sb die Telenet app zal ter vervanginging komen van de Telenet Support app. Triiing is iets gans anders. In de store van Apple staat de Triiing nog.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing App niet gekend in Google Play

@janne_man 

 

Ik was in de waan dat die Telenet app in de toekomst alle Telenet apps zou vervangen en dus ook Triiing. :-?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Triiing App niet gekend in Google Play

Heb zojuist eens via de support app gekeken en beginnen info af te gaan en daar in staat dat het momenteel niet mogelijk is voor android gebruikers triiing te downloaeden. Ze zijn zo snel mogelijk een oplossing aan het zoeken.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Triiing App niet gekend in Google Play

Wat @patrick37 aangeeft is helemaal correct. Vorige week ondervond Telenet plots technische storingen voor de Triiing applicatie in de Google Play Store. Ze werken eraan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Deze app komt (eens het probleem opgelost is) dus zeker terug voor Android gebruikers! 

 

Op dit moment is het nog niet geweten of de nieuwe Telenet app (all in one) Triiing zal vervangen. Enkel de Telenet Mobile app en Telenet Support app zullen in de nabije toekomst worden opgenomen in de all in one Telenet app. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

manic
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Triiing App niet gekend in Google Play

Nog steeds geen triiing in Play store - is er al geweten wanneer die terug komt ?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Triiing App niet gekend in Google Play

Hoi Peetertje

Ik heb er een work-around voor, vaak vind je oudere versies van de apk terug.

Met android kan je deze gewoon downloaden en installeren.

https://apkpure.com/nl/triiing/be.mt.telenet

Op deze site kan je de meest recente werkende versie van de app terug vinden. Deze kan je dan gebruiken in afwachten voor de oplossing van Telenet zelf.

Ex-Netweter
 

Triiing App niet gekend in Google Play

Je kan de app via deze link downloaden via een omweg.

0 Likes
PhilippeD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Triiing App niet gekend in Google Play

Ik ben momenteel in het buitenland en heb Triiing voor Android absoluut nodig. Suzy, je zegt dat er een probleem mee is. Wanneer zal dat opgelost zijn? 

0 Likes