Beantwoorden
Peetertje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Triiing App niet gekend in Google Play

Bij de installatie van een Samsung Galaxy A6 wilde ik de Triiing App activeren, maar deze is momenteel onvindbaar op Google Play Store. Ik vind hier niets van terug. Weet iemand hier meer over ? Alvast bedankt

0 Likes
49 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing App niet gekend in Google Play

Een site als apkure kan de oplossing bieden, maar is er wel garantie dat deze bestanden te vertrouwen zijn?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Triiing App niet gekend in Google Play

@sb 

Ik vermoed van wel want als je “Android Auto” wil op je Android smartphone, dan ben je verplicht om deze via een apk bestand te downloaden want deze is in geen enkele playstore te vinden. Das een nadeel van Android. Niet alles is beschikbaar in de playstore. Sommige app’s kun je niet anders dan via apk bestand downloaden...

Never trust in Dust
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing App niet gekend in Google Play

@Domi1963 

 

Je ziet het verkeerd: Playstore is juist een voordeel. In principe (!) worden de apps op Playstore gecontroleerd door Google op malware. Alle apps buiten Playstore zijn in principe onbetrouwbaar en op eigen risico te installeren. Wie dat toch doet moet goed beseffen welke risico's daaraan verbonden zijn.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
manic
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Triiing App niet gekend in Google Play

Had ook dringend triiing nodig en heb dan ook maar een sideloading gedaan. Je hebt gelijk dat er risico's aan verbonden zijn maar dan is er maar 1 oplossing : dat Telenet je ook de kans geeft om de APK te downloaden vanop hun support pagina zo lang ze hem niet in play store krijgen zodat je hem niet moet downloaden van 3de partij sites.

Zeker nu het toch lang aan het duren is voor de app terug de go krijgt om live te gaan in de play store. Want aangezien hij perfect werkt (de sideloading) kan je me niet wijsmaken dat het een technisch probleem is in de app zelf. 

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Triiing App niet gekend in Google Play

 

@manic 

Klopt! Hetzelfde geld voor de app die je moet downloaden om “Android Auto” werkend te krijgen in Uw wagen. Deze is in geen enkele playstore winkel te downloaden voor België en Nederland. Dus je MOET hem wel via apk downloaden. 

Trouwens als je “Android Auto” wil verwijst Google zelf naar een door hen goedgekeurde website om het bestand te downloaden. Deze site word ook regelmatig geüpdatet.

Trouwens is Android Auto een app door hun ontwikkeld, waarom staat hij dan niet in de playstore?

Never trust in Dust
0 Likes
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

Triiing App niet gekend in Google Play

Net ook aan het zoeken om Triiing op de Android tablet te zetten en hier gevonden dat die niet meer beschikbaar is voor het ogenblik.

 

Sideloaden kan men doen, maar werkt liever via de Store, want ik dacht zo als je een apk installeert dat deze niet wordt geüpdate door de Store of ben ik fout?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Triiing App niet gekend in Google Play

@Dragunov404 Of die nu al dan niet bijgewerkt wordt door de store maakt niets uit. Zolang Triiing niet in de store is, kunnen er ook geen bijwerkingen zijn. Op het ogenblik dat die wel terug in de store is, zijn er twee mogelijkheden.

  1. uw geïnstallerde Triiing wordt bijgewerkt. Dus er is geen enkel probleem.
  2. uw geïnstallerde Trïiing wordt niet bijgewerkt. Desinstallerd uw TrIIIng en installeer deze van de store.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Triiing App niet gekend in Google Play

@janne_man  @Dragunov404 

triiing is terug van weggeweest

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Triiing App niet gekend in Google Play

Triiing is terug van weggeweest in de Playstore.😏

Ik kan nogsteeds geen 5 Triiing apps configureren i.p.v. 2.

Dit ging vandaag opgelost worden werd mij verteld toen ik gisteren nog maar eens met de technische dienst heb gebeld, want meneer, zei de operator, dit duurt al heel lang. Hij wist mij ook te vertellen dat ze op dat ogenblik bezig waren om de Triiing app terug in de Playstore te krijgen. Das precies dan toch al gelukt...😥

Ik weet 1 ding zeker: als ik tegen vanavond geen 5 Triiing apps kan configureren dan wordt het geld van mijn aanrekening van 2/05/2019 en zo verder tot ik mijn product voor 100% kan gebruiken, bij mijn raadsman, op zijn aanraden in bewaring gegeven tot ik mijn 5 Triiing apps heb! Das nu al 6 weken dat ik mijn totaal product niet voor 100% kan gebruiken...

Indien het onmogelijk blijkt om mij 5 Triiing apps te bezorgen, dan moet mijn maandelijkse aanrekening herbekeken worden volgens mijn raadsman. Hij noemde een vermindering van 1€ per Triiing app volstrekt normaal...

Never trust in Dust
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Triiing App niet gekend in Google Play

@Domi1963 
Ik begrijp je frustraties, maar wil je het risico lopen om afgesloten te worden door het niet betalen van de aanrekeningen? En dit eigenlijk voor € 3.00 voor 3 Triiing apps die je (voorlopig) niet kan gebruiken

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Triiing App niet gekend in Google Play

Mijn raadsman zegt dat dit volstrekt legaal is, en mogen mij niet afsluiten. Als ze dit toch doen dan zijn al de kosten voor Telenet. Als er volgens een contract een product verkocht wordt moet dit voor 100% aan de voorwaarden voldoen of anders mag ik bovengenoemde procedure toepassen. Dit zijn nog maar woorden van mijn raadsman. Ik beslis wanneer ik de procedure opstart.

Never trust in Dust
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Triiing App niet gekend in Google Play

@Domi1963  ik begrijp uw frustratie heel goed diensten die men afneemt dienen te werken naar behoren. Maar is het de moeite of loont de moeite die u erin steekt door de stappen te ondernemen wat uw raadsman aangeeft. Overal kan er een technisch probleem zijn en nu het probleem met triiing is opgelost in de play store vermoed ik ook dat het probleem in uw situatie ook snel zal worden opgelost. U bent natuurlijk vrij om uw eigen beslissing te maken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Triiing App niet gekend in Google Play

Ik herhaal, ik heb juist inlichtingen ingewonnen bij mijn advocaat en ik beslis. Ik heb nogsteeds niets beslist. Ik wacht op een antwoord van hogerhand. Dat antwoord mag hier ook genoemd worden als hier beslissings gerechtigden mee lezen. Anders moeten ze mij maar bellen.

Never trust in Dust
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Triiing App niet gekend in Google Play

@Domi1963, jammer om te lezen! Telenet doet er steeds alles aan om (tijdelijke) problemen zo snel mogelijk op te lossen. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het registratie probleem met Triiing al langer dan enkele dagen duurt.

 

Hoe dit resulteert in kosten en de wettelijke aspecten ervan, daarover kan ik me niet uitspreken. Wat ik wel weet, is dat het sowieso beter is dat je dit even met Telenet bespreekt via de klantendienst. Eventueel kan je via hier een klacht doorgeven, zodat men op de hoogte is van het probleem. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Triiing App niet gekend in Google Play

@Suzy 

Ik wacht geduldig af hoor voor mijn Triiing apps. Ik heb net mijn digicorder + digibox omgeruild voor 2 TV boxen, en ik heb een mooi cadeautje meegekregen van meneer Telenet. Maar liefst 3 powerlines gratis. Waarvoor weet ik niet want ik had mijn probleem met de Triiing apps niet genoemd. Ik zou ze nodig hebben voor mijn TV boxen te verbinden. Maar ik had UTP kabels klaar liggen en mijn TV boxen werken hier mee. Ik wou de powerlines eerst niet maar werd verplicht om ze mee te nemen. Dus ik heb nu 3 gratis powerlines in bruikleen. Ik zal wel zien waar ik ze gebruik.🤗

Never trust in Dust
0 Likes