Beantwoorden
Warreke
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
WOW, overzichtelijk! O dierbaar België.. Say what?! Alles op zijn plek!

Triiing-App voor Windows

Is men eigelijk wel van plan om ooit een app te maken voor Windows-Phone?

Tags (2)
0 Likes
7 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Triiing-App voor Windows

Ik denk het niet. Microsoft is daar denk ik ,niet happig op , concurrentie voor hun eigen diensten.

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing-App voor Windows

Windows Phone is dood. Elke Windows Phone gebruiker zou zich moeten afvragen: Stap ik over naar Android of naar iOS?

 

http://www.zdnet.com/article/the-question-every-windows-phone-owner-needs-to-ask-do-i-switch-to-goog...

 

Dus neen, ik denk niet dat zo'n app er ooit zal komen; het loont gewoon niet.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Triiing-App voor Windows


@sb schreef:

Windows Phone is dood. Elke Windows Phone gebruiker zou zich moeten afvragen: Stap ik over naar Android of naar iOS?

 

http://www.zdnet.com/article/the-question-every-windows-phone-owner-needs-to-ask-do-i-switch-to-goog...

 

Dus neen, ik denk niet dat zo'n app er ooit zal komen; het loont gewoon niet.


 

Wp dood , denk het niet want is veel stabieler dan android , wel minder apps maar voor wie deze niet nodig heeft of gebruikt een goed toestel.

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing-App voor Windows

Een smartphone zonder apps, ja, dat wil iedereen wel. 😉

 

Een hele korte zoektocht leert me dat M$ niet van plan is om nog meer Lumia toestellen op de markt te brengen. Meer nog, M$ heeft haar phone business verkocht aan FIH Mobile. En als we even kijken naar het meest gebruikte smartphone OS op wereldvlak, dan zie je dan Windows Phone in het tweede kwartaal van 2016 niet eens 0,5% haalt! (Met de verwachting dat dit nog verder zal blijven zakken.)

 

https://www.idc.com/prodserv/smartphone-os-market-share.jsp

 

Misschien niet dood, maar wel zombie. Zeker niet iets waarin ik als bedrijf zou investeren. Vandaar mijn uitspraak dat een Triiing app voor Windows Phone er wellicht niet zal komen.

 

Wat stabiel betreft: als dat al zo zou zijn (Windows stabieler dan Linux), dan is dat waarschijnlijk te wijten aan het feit dat er minder apps zijn.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Triiing-App voor Windows

Er zijn voldoende apps die steeds werken bedoelde ik.

Bij android en ios heb je veel "bucht".

 

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing-App voor Windows

Ik heb een Samsung Galaxy S4 Mini gehad en daar stond inderdaad veel rommel op. Een oom van me heeft een Sony Ericsson en daar staat zo veel rommel op dat hij praktisch geen andere apps meer kan installeren.

 

Om die rommel te vermijden heb ik een tijd terug gekozen voor een LG Nexus 5X. Die is van Android 6.x naar 7.x gegaan en sinds ik een nieuwe router heb gekocht werkt de Triiing app erg goed waar ik voorheen regelmatig onderbrekingen had en waar de tegenpartij me soms niet goed hoorde. Bovendien zal ik nog een tijd maandelijks beveiligingsupdates ontvangen en dat is handig, want een heel pak Android toestellen zijn bijvoorbeeld kwetsbaar voor het Stagefright lek.

Een collega van me heeft ook een smartphone met Windows Phone en als ik dan zie hoe beperkt het aanbod van apps is in vergelijking met wat ik allemaal (al dan niet gratis) kan installeren via Google Play. Ik vraag me ook af hoe het zit met veiligheid onder Windows Phone. Ik kan de OP enkel maar aanraden om over te stappen op een ander toestel, bij voorkeur eentje van Google (Nexus of Pixel).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Thomas81
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
All I want for X-mas is YOU It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Triiing-App voor Windows

Android is kwetsbaarder dan Windows mobile 10 en iOs. Het app aanbod is beperkt op Wm10 maar de noodzakelijke apps zijn aanwezig. 2016 was inderdaad geen goed jaar voor Wm10 maar dit werd reeds duidelijk gemaakt door microsoft. Q1 of Q2 in 2017 komt er een nieuw toestel uit en de keuze via derden is groter aan het worden. Wat bedrijven zoals Telenet wel vergeten is dat 2in1-toestellen met Windows 10 populairder worden.