Beantwoorden
NL1982
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Alles op zijn plek! Netjes! It's your fifth party! Primeur!

Triiing buitenland

Even een vraagje waarop ik nergens een duidelijk antwoord op lijk te vinden ivm de 2000 gratis belminuten van triing.

 

Indien ik vanuit de verenigde staten via triing bel naar een ander vast nummer in de verenigde staten, dan valt dit toch onder die 2000 gratis minuten? Of vergis ik me hierin?

 

ik vind enkel duidelijke info ivm triing mbt bellen vanuit het buitenland naar belgië of vanuit belgië naar het buitenland.

 

Ps. ik lijk ook nergens mn actuele verbruik via triing te kunnen vinden? Enkel achteraf via de aanrekening

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Triiing buitenland

@NL1982 

 

Ik denk dat je het antwoord vindt op bijgevoegde foto.

GroetenKnipsel.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
NL1982
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Alles op zijn plek! Netjes! It's your fifth party! Primeur!

Triiing buitenland

Ok, ik lijk daaruit af te kunnen leiden dat ik inderdaad gratis bel binnen die 2000 min.

 

Ik lijk wel nergens mn actueel triing verbruik te kunnen volgen?

 

Bovendien is er verwarrende communicatie v telenet of je nu wel of geen rekening meer moet houden met daluren. In het kader v freephone europe (inbegrepen in vroegere whoppa) lijkt dat immers wel zo dat er enkel in de daluren gratis kan geneld worden:

 

5418118F-A41E-4BB3-A33E-92FBEEEE5B51.jpeg

 

Ik heb nog een whoppa abo dus daar zit free phone europe in. Ik vrees dat ik dan gebonden ben hieraan.

 

wel bedankt voor jouw info 😉

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Triiing buitenland

@NL1982, met het Freephone Europe abonnement kan je gratis bellen tijdens de daluren met je vaste lijn (toestel). Met Triiing kan je zowel tijdens dal- als piekuren gratis bellen.

 

Triiing houdt dus geen rekening met dal- of piekuren. Zoals je hier kan zien, wordt er geen verschil aangeduid qua uren. Wel is er een beperking tot 2.000 minuten per maand. En het klopt dat je dit verbruik niet kan monitoren. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Triiing buitenland

Tijdens de piekuren bellen met een vast toestel is betalend als je de optie any time niet hebt. Als je triiing hebt en gebruikt heb je deze optie niet nodig.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.