Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Ik probeer juist te bellen met Triiing, maar krijg de melding 'GEEN VERBINDING'. Als ik Kwaliteitscontrole doe, dan staat er 'Je moet verbonden zijn met wifiom te bellen met Triiing'.

 

Ik ben verbonden, maar het werkt dus niet meer. Nog andere mensen waar die dezelfde melding krijgen?

 

Pixel 3, Android Q, app versie 3.24.6.3

 

App verwijderen en installeren haalt niets uit.

 

@Suzy

 

Enig idee of er hierover meldingen zijn binnengekomen bij de klantendienst?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
183 reacties
polle
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
On a roll... Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Op 7 maart 2020 nog steeds geen triiing met Android 10.....tel naar TD......Ze zijn er mee bezig ....ze werken eraan....gelijk de regeringsvorming.....dus nog heel LANG wachten.....

polle
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
On a roll... Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Beste klant,

We hebben een nieuwe registratie voor de Triiing app ontvangen, die gelinkt is aan je vaste telefoonlijn (+32 XX XX XX).

Vanaf nu bel je met de Triiing app -via WiFi - dag en nacht gratis naar vaste nummers in België, en 2000 minuten naar mobiele nummers in België, vaste en mobiele nummers in Europa, VS of Canada en vaste nummers in Turkije en Marokko. Daarbuiten bel je aan de tarieven van je vaste lijn.

Goed om te weten
Je kunt de gebruikers van je Triiing app, beheren via Mijn Telenet.

Veel belplezier,

Telenet

 

werkt niet.....

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

@polle 

Jaja, maar triiing hebben we wel nodig.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Maggy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Ik belde net met telenet over de problemen om triiing te gebruiken op mijn gsm en men zegde dat het aan het besturingssysteem android 10 lag dat ik geen verbinding met wifi kon maken in triiing. Bij een update zou dat automatisch in orde komen eens men een oplossing gevonden heeft. Men is hiermee dus bezig bij telenet en er zijn al meer dat 150 meldingen van dit probleem. Maar aan de posts te zien lukt het telenet blijkbaar moeilijk om een oplossing te vinden. Het kan dus nog lang duren vooraleer dit in orde komt vrees ik.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Het had al in orde moeten zijn vóór de officiële release van Android 10...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Paco1
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Bij mij hetzelfde. Sinds android 10 geen verbinding terwijl ik wel verbonden ben met wifi. Ook al app verwijderen en terug installeren heeft geen effect.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Als je nog geen Android 10 hebt en je wil Triiing blijven gebruiken => de automatische updates uitzetten! Ik heb dit alvast gedaan. En maar blijven hopen dat ooit.....

0 Likes
raycoe1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Follow the reader, reader!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Sinds mijn laatste update ( van Android 10 ) op mijn Samsung S9+ krijg ik "geen verbinding" meer...

Voorheen heeft dit feilloos gewerkt! Is Telenet bezig met de aanpassing van de app? Ik heb inmiddels al extra kosten door het niet kunnen gebruiken van triing!!!!!

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

@raycoe1 

Ze zijn ermee bezig. De vraag is dan nog alleen: waarmee?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

@Suzy 

Alweer een Android 10 Triiing slachtoffer.

Laatste update van Triiing: 14 mei 2019. 😭

Wanneer........?

@raycoe1 

Ik zou zeker contact opnemen met Telenet en compensatie vragen voor de extra kosten!

0 Likes
raycoe1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Follow the reader, reader!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Telenet heeft mij via de chatbox laten weten dat ze mij op de hoogte brengen wanneer dit euvel opgelost is. Afwachten maar...en hopelijk duurt het geen maanden!

Bij oplopende telefoonkosten tgv het niet kunnen gebruiken van triing zal ik deze extra telefoonkosten zeker verhalen bij Telenet! Voorlopig zijn deze nog te miniem om een klacht te formuleren!

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

@raycoe1 

 

Ik zou er niet te hard op hopen, want dit grapje duurt intussen al een halfjaar zonder gevolgen. Totaal geen beweging. De app heeft sinds september vorig jaar geen enkele update meer gekregen...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
raycoe1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Follow the reader, reader!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Het probleem heeft zich bij mij nog maar recent voorgedaan en dit na een manuele update van Android 10...Via de smartphone van mijn eega en mijn iPad kan ik voorlopig wel verder....

Hoe meer Netweters dit probleem aanklagen bij Telenet hoe meer resultaat we eventueel kunnen verwachten! Als niemand iets onderneemt zal het uiteindelijk resultaat navenant zijn!

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"


@Ex-Netweter  schreef:

@Suzy 

Alweer een Android 10 Triiing slachtoffer.

Laatste update van Triiing: 14 mei 2019. 😭

Wanneer........?

 

...

 


@Ex-Netweter @sb ik vraag elke maand naar een update voor jullie. Het antwoord is helaas nog altijd hetzelfde 'men is er mee bezig'. Ik heb vanmiddag opnieuw om een nieuwe update gevraagd. As promised, hou ik jullie op de hoogte vanaf het moment ik zelf meer weet. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

@Suzy 

 

Bedankt voor de moeite. Besef ook dat als ik mijn ongenoegen hierover uit dat dat niet persoonlijk op jou bedoeld is, maar op Telenet. Ik vind dat er intussen meer dan genoeg tijd over heengegaan is om voor een oplossing te zorgen. Hoe meer tijd voorbij gaat, hoe meer gebruikers al dan niet automatisch overstappen op Android 10, hoe meer mensen Triiing verliezen. Misschien moet je volgende keer niet meer vragen wanneer het gemaakt zal worden, maar of het nog gemaakt zal worden.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.