Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Ik probeer juist te bellen met Triiing, maar krijg de melding 'GEEN VERBINDING'. Als ik Kwaliteitscontrole doe, dan staat er 'Je moet verbonden zijn met wifiom te bellen met Triiing'.

 

Ik ben verbonden, maar het werkt dus niet meer. Nog andere mensen waar die dezelfde melding krijgen?

 

Pixel 3, Android Q, app versie 3.24.6.3

 

App verwijderen en installeren haalt niets uit.

 

@Suzy

 

Enig idee of er hierover meldingen zijn binnengekomen bij de klantendienst?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
183 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Als je in dr Play Store naar Triiing gaat, welke datum zie je naast laatst updated?

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

@lambo603

 

De app is heel even verdwenen op Play Store. Toen hij terug verscheen veroorzaakte dat blijkbaar de melding dat er een update was. Niet dus. 😭


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Brainstorm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Ik heb 2 mobile nummers en telefoons.

Een Samsung Galaxy S5 met android 6.0 en hier werkt triiing perfect.

Echter op mijn Galaxy Note 10+ met android 10 werkt triiing helemaal niet, en wifi signaal is perfect.

Ik hoop dat ze het snel krijgen opgelost.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

@sb @Suzy 

Nu wordt het toch wel tijd dat het probleem met android10 opgelost raakt. Mijn toestel heeft op eigen houtje een upgrade gedaan van android 9 naar android 10. Wat daarvoor goed werkte, werkt nu dus niet meer. "geen verbinding" is de boodschap.

De telenet app werkt ook niet meer.

Edit: telenet app werkt terug. Vraag me niet waarom.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

@louishufk snap dat het absoluut niet aangenaam is, zeker niet wanneer je toestel de update naar Android 10 zelf heeft binnen gehaald. Helaas is er nog altijd geen oplossing, ik kijk dit wekelijks na. Maar zolang er geen nieuws is, kan ik helaas geen updates meedelen. 🙁


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Carlo11
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Mijn toestel heeft op 27/01/2020 een upgrade gedaan naar android10. En Triiing werkt niet meer. Waar blijft Telenet met de oplossing?

0 Likes
Ludo4
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Ik heb hetzelfde probleem

Triing maakt geen verbinding meer met internet na update naar Android 10

0 Likes
Zkzk
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Dit is alles behalve professioneel vanwege Telenet. Dit is sedert de beschikbaarheid van Android 10 dat de app TRIING niet werkt .

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"


@Zkzk  schreef:

Dit is alles behalve professioneel vanwege Telenet. Dit is sedert de beschikbaarheid van Android 10 dat de app TRIING niet werkt .


Correct. En men weet het. Er wordt aan gewerkt.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Carlo11
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Reeds vanaf september zijn er hier bij de Netweters meldingen ivm problemen met Triiing. En komt Android10 ter sprake. Dus 5 maanden 'werkt' Telenet aan een oplossing???

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

@Carlo11 

Ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen er meer dan 0 (nul) in dat triiing team werken.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Laat me eens fantaseren:

De Triiing app is niet door Telenet zelf ontwikkeld maar door een externe onderneming. Laat dat nu onderneming X zijn. Er is een conflict tussen Telenet en X. Of dat nu voor Triiing is of voor iets anders is van geen belang. Beide partijen blijven op hun standpunt. X weigert nog iets te doen aan Triiing zolang Telenet iets anders niet doet (betalen allicht, want dat is doorgaans het enige drukkingsmiddel). Telenet kan Triiing niet zelf of laten verbeteren door een derde partij want de overeenkomst tussen Telenet en X laten dat niet toe. Een nieuw Triiing ontwikkelen kost ook wat. Maar dan moeten ze weer een andere naam geven aan Triiing.

Mijn verdere fantasie laat me vermoeden dat het ego van sommige veel groter is dan het belang van de onderneming. Zoals in veel gevallen zijn de persoonlijke doelstellingen geen middel meer voor het algemene belang van de  onderneming en van de klanten, maar zijn een doel op zichzelf geworden. In heel de hiërarchie is er niemand die de zaak wil aanpakken en zij die het wel willen hebben niet de bevoegdheid.

Dus beste terecht ontevreden en misnoegde klanten met een Android 10, jullie kunnen maar één zaak doen: eisen van Telenet dat jullie op een andere manier gratis kunnen bellen en bij weigering elk individueel een bemiddelingsklacht indienen bij de ombudsman van de Telecom.

In mijn fantasie ben ik er ook van overtuigd dat heel veeeeel medewerkers van Telenet hetzelfde denken al jullie en met jullie meevoelen, maar door de positie waarin ze zitten is het hun niet toegelaten deloyaal te zijn tegenover hun werkgever.

Dus beste Telenet medewerker-Netweter geef me aub geen like, want dat zou wel eens in uw dossier kunnen komen en tegen u gebruikt worden.

Tot daar mijn fantasie.

 

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

@StefaanH

 

Stel dat dit waar is, dan denk ik dat er toch niet al te hard aan gewerkt wordt. Ik heb sterk de indruk dat het geen prioriteit is.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

@sb 

 

Ik kan u, spijtig genoeg, niet tegenspreken ... 🤔


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Triiing werkt niet op Android 10: "Geen verbinding"

Ondertussen zijn we een half jaar verder!

Ik ben al jaren heel erg content van Telenet maar dit vind ik wel héél erg!😭