Beantwoorden
WoutH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Triing-app: probleem bij aanmelden

Hallo,

Ik wil Triiing installeren op mijn LG D213n smartphone.  Tijdens het aanmelden moet je na het invullen van je Login, wachtwoord en GSM-nummer een code invullen die je per SMS wordt toegestuurd.  Die SMS komt binnen maar om die te kunnen lezen moet je het invulscherm van de Applicatie verlaten en daarna kan je niet meer terug naar dat invulscherm op de plaats waar je het verlaten hebt.  De App begint terug opnieuw en je moet opnieuw je gegevens invullen waarna opnieuw een SMS verstuurd wordt, uiteraard met een andere code, en de vorige code heet dan te zijn "vervallen" of "verouderd".  Hoe ik het ook probeer om het SMS bericht te kunnen lezen, het lukt niet zonder uit de invulpagina te gaan.

Als ik het aanmelden probeer op mijn Tablet dan kan ik uiteraard de SMS met de code op mijn telefoon ontvangen en die invullen op mijn Tablet maar op die manier krijg ik de applicatie wel geïnstalleerd op mijn tablet maar niet op mijn smartphone.  Hoe kan ik dit oplossen. Hoe kan ik die SMS lezen zonder de applicatie te verlaten.  In het pop-up scherm komt de inhoud van het SMS-bericht niet zichtbaar in het kader.  Als je dan in het pop-up scherm drukt is je app alweer gesloten, niets schijnt dat te kunnen voorkomen.

PS: ik heb de vraag en het antwoord van "DenOuwe" gezien en de voorgestelde oplossing getest, zonder succes, het lukt niet.  Graag uw suggesties.

 

Tags (3)
0 Likes
2 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Triing-app: probleem bij aanmelden

Steek je simkaart even in een ander toestel. 🙂

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triing-app: probleem bij aanmelden

Staan Meldingen ingeschakeld voor je SMS app (normaal gezien Messenger) ? Als dat staat ingeschakeld (onder Instellingen van Messenger), dan krijg je een pop-up bovenaan je scherm en met een beetje geluk kan je de code zo aflezen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.