Beantwoorden
Sve1
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Triing app

Ben naar WIGO overgeschakeld en oa (nu pas) sports-app, yelo-play en triing app geïnstalleerd.  Triing app werkt 1 keer bij installatie maar nadien blokkeert de app telkens wanneer ik de app terug op de ipad wil openen: het eeuwig bericht "laden".  Iemand zelfde ervaring of oplossing?  Heb al 2 keer app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, kan 1 keer bellen, als ik app terug wil openen, blijft hij op "laden..." staan.  Bedoeling is trouwens dat de jongste kinderen die nog geen gsm hebben, als ze even alleen zijn, toch kunnen bellen via de ipad (vaste lijn aanwezig maar heb oud (draadloos) vast toestel waarvan batterij heel snel op is en wil aankoop nieuw toestel besparen gezien het quasi nooit wordt gebruikt).  Als Triing zou werken...

0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Triing app

@Sve1

Ik weet niet hoever je raakt bij het opstarten, maar kun je het menu (drie puntjes )bovenaan in je scherm selecteren?

Daar kan je naar Kwaliteitscontrole. Alle punten moeten groen aangevinkt zijn.

Bij instellingen kan je toestellen beheren.

na inloggen kan je de app ontkoppelen en terug koppelen aan de vaste telefoon.

Normaal zou alles dan moeten werken.

Hou er ook rekening mee dat het aantal aansluitingen beperkt is. Zit je daar toch niet boven?

Indien het niet lukt, sorry.

 

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Triing app


@Sve1  schreef:

"heb oud (draadloos) vast toestel waarvan batterij heel snel op is en wil aankoop nieuw toestel besparen gezien het quasi nooit wordt gebruikt)"


Ik had dit ook maar heb gewoon een nieuwe batterij(set) gekocht 🙂  Niet meteen een antwoord op je vraag  maar ik geef het maar even mee. Heb het even opgezocht: met verzending inbegrepen  7,5 euro. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Triing app

Staat de Triiing-app geinstalleerd op het interne geheugen of op een sd-kaart ?

Is er nog voldoende vrije ruimte op de iPad ?

0 Likes