De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkeerd logo in Yelo Play app?

Beantwoorden
Highlighted
DNW
Freshman Beetjesweter
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

Ik vroeg me af of er nog andere gebruikers zijn die het Play Sports logo zien staan in de Yelo Play app zoals in onderstaande schermafbeelding.

Screenshot_20190814-164301_Yelo Play.jpg

Ik zie dit in de tv-gids, bij elke willekeurige zender en elk willekeurig programma. "In Play Sports only on your Digibox"...

Wat doet het Play Sports logo daar? Ik heb bovendien geen Play Sports. Dit is de Android versie van de app. Als ik de taal van mijn gsm aanpas naar het Nederlands, blijft dat logo daar staan.

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Professional Bijna Allesweter
Een mailpaal! It's your third party! Volop in the game! Ongelooflijk (maar waar)!

Ik heb me dat ook al afgevraagd, maar omdat ik noch Play, noch Play More, noch Play Sports heb mak ik me daar niet druk over.

janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Professional Weetjesweter
Nice talking to you! On a roll... Goed gevonden! Tien op tien!

Wrs een klein bugje...

Zal er wrs wel automatisch uit verdwijnen 😉

Heb je een Play abo?

Ikzelf heb Play More..

Op elke plaatst waar ik dit logo zou verwachten staat ook het juiste logo van PM...

0 Likes
Beantwoorden
DNW
Freshman Beetjesweter
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

Nee, ik heb geen Play, geen Play More en ook geen Play Sports.

Het Play of Play More logo daar zou een stuk logischer zijn.

@Suzy, zou jij dit misschien eens gelijk op het juiste niveau kunnen aankaarten? Ik heb een tijdje terug al eens poging ondernomen, maar dat was geen succes...

0 Likes
Beantwoorden
Community Manager
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

@DNW vreemd, vermoed net zoals @XiroN dat het een bug/foutje zal zijn. Heb het eens doorgegeven, maar kan het zelf niet reproduceren (iOS en in bezit van Play More).

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Do, or do not. There is no "try". - Star Wars

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden