Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Verkeerd logo in Yelo Play app?

Ik vroeg me af of er nog andere gebruikers zijn die het Play Sports logo zien staan in de Yelo Play app zoals in onderstaande schermafbeelding.


Screenshot_20190814-164301_Yelo Play.jpg

 

Ik zie dit in de tv-gids, bij elke willekeurige zender en elk willekeurig programma. "In Play Sports only on your Digibox"...

 

Wat doet het Play Sports logo daar? Ik heb bovendien geen Play Sports. Dit is de Android versie van de app. Als ik de taal van mijn gsm aanpas naar het Nederlands, blijft dat logo daar staan.

0 Likes
9 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verkeerd logo in Yelo Play app?

Ik heb me dat ook al afgevraagd, maar omdat ik noch Play, noch Play More, noch Play Sports heb mak ik me daar niet druk over.

0 Likes
XiroN
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Topicwurm! Al 25 duimen! π-DAY! Say what?!

Verkeerd logo in Yelo Play app?

Wrs een klein bugje...

Zal er wrs wel automatisch uit verdwijnen 😉

 

 

Heb je een Play abo?

 

 

Ikzelf heb Play More..

Op elke plaatst waar ik dit logo zou verwachten staat ook het juiste logo van PM...

0 Likes
Ex-Netweter
 

Verkeerd logo in Yelo Play app?

Nee, ik heb geen Play, geen Play More en ook geen Play Sports.

 

Het Play of Play More logo daar zou een stuk logischer zijn.

 

@Suzy, zou jij dit misschien eens gelijk op het juiste niveau kunnen aankaarten? Ik heb een tijdje terug al eens poging ondernomen, maar dat was geen succes...

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Verkeerd logo in Yelo Play app?

@Ex-Netweter vreemd, vermoed net zoals @XiroN dat het een bug/foutje zal zijn. Heb het eens doorgegeven, maar kan het zelf niet reproduceren (iOS en in bezit van Play More).


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Verkeerd logo in Yelo Play app?

@Suzy, heb jij toevallig nog feedback ontvangen hierover, ik krijg nog steeds een verkeerd logo te zien.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Verkeerd logo in Yelo Play app?

@Ex-Netweter nu je het zegt, geen update meer over gehad. Ik kom erop terug! Er werd me namelijk gezegd dat ze dit gingen oplossen, had alleen geen timing gekregen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Verkeerd logo in Yelo Play app?

Ik heb vandaag een update gehad van de app. Het probleem is opgelost. Er is wat tekst weggehaald (omschrijving is nu wel erg summier, "In") en er staat nu een Play 'new' logo.

 

Screenshot_20190930-202850_Yelo Play.jpg

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Verkeerd logo in Yelo Play app?

@Ex-Netweter bedankt voor de update! Er werd me ondertussen bevestigd dat het euvel inderdaad werd opgelost. 

 

En die goeie Bob Ross toch! 😁


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verkeerd logo in Yelo Play app?

Ik dacht al te reageren om te zeggen dat het bij mij niet niet verbeterd is, maar ik dacht er op tijd aan dat Android 9 (toch met mijn instellingen) apps niet meer automatisch updatet. In de Play Store zag ik dat er een update was voor Yelo play. Na de installatie van de update was het effectief verbeterd.

0 Likes