Beantwoorden
bestc
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

WIGO beheerder aanmaken zonder gsm-nummer

Mijn vrouw heeft een mobiel abonnement bij Mobile Vikings. Vooralsnog komt ze niet over naar Telenet. Ik wil haar graag toevoegen  als gebruiker of beheerder in het Wigo-abonnement zodat ze de telenet-apps op haar iPhone en iPad kan gebruiken. Kan dat zonder een telefoonnumer in te geven? Ik krijg daneenfoutmelding bij de Wigo-inschrijving.

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

WIGO beheerder aanmaken zonder gsm-nummer

@bestc   Ik vrees ervoor. Volgens mij zijn de apps aan het gsmnummer gebonden en meteen ook aan de klant. Geen klant met gsmnummer van Telenet? Dan wordt het moeilijk denk ik. Ergens een beetje logisch?

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIGO beheerder aanmaken zonder gsm-nummer

@bestc  ze kan enkel de apps gebruiken onder de hoofdaccount. Dus de betaler zijn Telenet gebruikersnaam en het wachtwoord. Je hebt geen Telenet nummer nodig om de apps te gebruiken. Dus ben jij klant en je betaald de factuur kan je haar jou gebruikersnaam en wachtwoord geven voor bijvoorbeeld in yelo of telenettv in te laten loggen. Het verbruik en dergelijk zal zij niet kunnen zien als ook die app niet kunnen gebruiken. Haar toevoegen als gebruiker zou moeten kunnen als je gaat naar 'mijn telenet' . 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bestc
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

WIGO beheerder aanmaken zonder gsm-nummer

OK. Bedankt!

0 Likes