Beantwoorden
Sar26
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Waarom iPhone SE meermaals registreren?

Sinds enkele dagen moet ik mij telkens inloggen voor de yelo play app.  Eenmaal ingelogt kan ik wel tv kijken naar de gewone zenders maar de zenders van play more (waarvoor we bijbetalen) kan ik niet kijken en moet ik mij telkens registeren.  Bij de geregistreerde toestelen staat dan elke keer mijn toestel (IPhone SE).  Maar ik kan maar 5 toestellen registeren en om er 1 te verwijderen moet je 90 dagen wachten.  Dus dit is geen optie.  Wie kan mij hiermee helpen.

0 Likes
9 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Waarom iPhone SE meermaals registreren?

@Sar26 

Volgende link geeft aan dat het nog is voorgevallen.

Herinstalleer de app eens en probeer opnieuw.

Ook melden bij Telenet indien het niet lukt.

https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps/Inloggen-op-Yelo-play-lukt-niet/td-p/38704

Als je alle 5 aanmeldingen gebruikt hebt en je moet je toch nog aanmelden, neem contact met klantendienst en vraag om een of meerdere aanmeldingen vrij te geven. Hou er wel rekening mee dat men dat niet moet doen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Sar26
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Waarom iPhone SE meermaals registreren?

Ik heb de app al eens  opnieuw geïnstalleerd, alsook contact opgenomen met telenet ivm het probleem, maar zij hebben mij niet kunnen helpen, zij dachten dat het aan de instellingen van de IPhone lag, maar daar hebben we niets aan verandert.

0 Likes
EvaL
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Play Fit Dat loopt vlotjes. TV-box / TV-app / telenttv.be Nog geen reader's digest? :-)

Waarom iPhone SE meermaals registreren?

Heb je toevallig een 'schoonmaak'-app op je toestel staan? Zoals CCleaner, Phone Cleaner of Clean Master bijvoordbeeld. Deze apps verwijderen onder andere overbodige gegevens die op je telefoon opgeslagen staan, maar nemen soms ook registratie-gegevens mee. Indien mogelijk verwijder je deze app dan best, al kan je volgende keer je je telefoon opschoont ook nakijken of er gegevens van Yelo Play verwijderd worden. De cleaner-app geeft normaal gezien een overzicht van de apps die nog 'rommel' op je telefoon opslaan.

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Waarom iPhone SE meermaals registreren?

@Sar26 

Eventjes een stapje opzij zetten.

Heb je al eens geprobeerd om via het web yeloplay te starten? Lukt het via die weg op een normale manier?

 

Ik kan aan de hand van uw uitleg i.v.m. het registreren voor Yelo niet uitvinden of je dat hebt gedaan. Is dat geregistreerd of ging dat niet?

 

Zorg er ook voor zoals @EvaL zegt dat je geen cookies laat verwijderen bij het sluiten van uw apps. Anders ben je wel verplicht telkens opnieuw te registreren.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Sar26
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Waarom iPhone SE meermaals registreren?

Nee, zo heb ik geen enkele app op mijn telefoon staan ☹️

0 Likes
Sar26
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Waarom iPhone SE meermaals registreren?

Ja, op mijn vriend zijn telefoon en op de Ipad van mijn dochter werkt het ook, en zij loggen onder dezelfde gegevens in als ik.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Waarom iPhone SE meermaals registreren?

@Sar26 

Zorg dat er 5 toestellen geregistreerd zijn en bel dan naar telenet en meld je je niet kan registreren. Vraag dan (vriendelijk, want ze moeten het niet) om de registraties te verwijderen.

Met wat geluk raak er dan door.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Sar26
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Waarom iPhone SE meermaals registreren?

Dit heb ik ook al 2x gedaan, maar het blijft hetzelfde. Elke dag registreren

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Waarom iPhone SE meermaals registreren?

@Sar26 

Dat telkens weer registreren heeft, naar mijn mening, toch te maken met het feit dat de cookies op uw toestel telkens opnieuw verwijderd worden.

Toch eens goed zoeken waar dat ingesteld is.

Veel zoekplezier.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.