Beantwoorden
bart-vdc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Waarom telkens inloggen ? Play - mijntelenet- netw

Waarom moet ik telkens inloggen, in mijntelenet, in netweters en in Yelo. Altijd moet er weer ingelogd worden.

Waarom is dit niet met 1 login mogelijk ?

0 Likes
12 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waarom telkens inloggen ? Play - mijntelenet- netw

Heeft misschien iets met cookies te maken? Verwijder jij die steeds of aanvaard je ze niet?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waarom telkens inloggen ? Play - mijntelenet- netw

Op pc: het zijn drie verschillende domeinen (telenet.be, netweters.be en yelotv.be).

Op een smarttoestel ( tablet, gsm): het zijn drie verschillende apps.

 

Dat is de eenvoudige reden waarom elk zijn login heeft.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waarom telkens inloggen ? Play - mijntelenet- netw

@bart-vdc

 

Als ik het antwoord van @janne_man lees zie ik nu dat uw vraag eigenlijk niet echt duidelijk is:

  1. Je vraagt waarom elk van die toepassingen zijn eigen login heeft of
  2. Je vraagt waarom je elke keer als je een van die toepassingen wil gebruiken opnieuw moet inloggen.

Is het optie 1 of optie 2 dat eigenlijk uw vraag is? Of misschien een combinatie van beiden?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bart-vdc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Waarom telkens inloggen ? Play - mijntelenet- netw

Dan is het vraag 1, voor mij maakt het niets uit of het verschillende apps zijn, mijn login is telkens hetzelfde, en het is telkens voor Telenet. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waarom telkens inloggen ? Play - mijntelenet- netw


@bart-vdc@  schreef:

Dan is het vraag 1, voor mij maakt het niets uit of het verschillende apps zijn, mijn login is telkens hetzelfde, en het is telkens voor Telenet. 


Stel dat je drie woningen hebt: je woning, een bungalow aan zee en een chalet in de Ardennen. Je loopt niet graag rond met een bos sleutels en zet op de drie plaatsen een slot met dezelfde sleutel.

Zou jij het normaal vinden dat wanneer je het slot opent van uw woning eveneens het slot geopend wordt van de chalet en  van  de bungalow?

Ik vermoed van niet. Dus bekijk nog eens mijn vorige post en je kan begrijpen waarom als je sleutel vervangt door wachtwoord en elk van de drie woningen door ofwel de drie domeinnamen of wel de drie verschillende apps.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Waarom telkens inloggen ? Play - mijntelenet- netw

@bart-vdc, is het geen instelling mijn pc onthoud alles en opent automatisch als ik bv mijn telenet of de netweters moet hebben.

Jos

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waarom telkens inloggen ? Play - mijntelenet- netw


@Ex-Netweter@  schreef:

@bart-vdc, is het geen instelling mijn pc onthoud alles en opent automatisch als ik bv mijn telenet of de netweters moet hebben.

Jos


Dat hangt van de browser af en hoe je die gebruikt. De meeste browsers hebben een incognito of privé modus als je zo op het internet gaat, ben je in de optie die @StefaanH aanhaald.  @bart-vdc moet dan meer informatie geven bij zijn vraag zoals: ik heb windows 10, ik ga op het internet met Firefox of ik weet niet met wat, het is de standaard app van Windows ...

Hoe beter de vraagsteller de context geeft, hoe beter het antwoord is.

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Waarom telkens inloggen ? Play - mijntelenet- netw

@janne_man @bart-vdc@StefaanH Janne man ik volg u hierin, bart moet duidelijker en vollediger zijn met de informatie, nu is het echt gissen.

Jos

0 Likes
bart-vdc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Waarom telkens inloggen ? Play - mijntelenet- netw

Ik verwacht inderdaad dat als ik éénmaal ingelogd ben, dat dat bijgehouden wordt. En als ik een andere telenetsite open, dat die dat ook weet.

Zie bv de Google sites, dat zijn ook verschillende domeinen (google, youtube,...) maar toch moet ik niet telkens inloggen.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Waarom telkens inloggen ? Play - mijntelenet- netw

Dat lijkt me niet erg veilig. Als iemand je browser overneemt, dan liggen al je gebruikersnamen en wachtwoorden op straat.

 

Just my $ 0,02.

 


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waarom telkens inloggen ? Play - mijntelenet- netw

Je zit misschien nog met een oude login.

 

Kijk eens op https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/aanmelden-voor-telenet-diensten/

en https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/hoe-telenet-login-maken/

 

Voor deze tweede link is de info wat slordig, want het gaat over de persoonlijke login.

bart-vdc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Waarom telkens inloggen ? Play - mijntelenet- netw

Bedankt voor deze info, dat is inderdaad precies wat ik bedoel. Ik gebruik inderdaad nog een oude login.

Bedankt,

 

Bart

0 Likes